duo wagens

hoi allemaal, ik heb gezocht maar kon over dit onderwerp nog niks vinden... mischien bij andere topics??

als alles goed gaat word ik in april voor de 2e keer mama... mijn zoontje is dan ruim anderhalf hij word over paar maandjes dan 2. nu ben ik alvast op markt plaats aan het kijken voor een duo wagen maar dan wel achter elkaar en niet naast elkaar. wat is nu een goed merk wat vonden/vinden jullie na en voordelen er aan??niet dat ik er nu al 1 aan schaf maar ben wel aan het orrienteren.

iedereen alvast bedankt voor het reageren
 groetjes aadje

Sorry, ik heb geen advies over merken ofzo. Maar op een ander forum hebben we het hier ook even over gehad.
Daar vertelde iemand dat je een soort buggy aan je kinderwagen vast kan klemmen. het schijnt een wat goedkopere oplossing te zijn.
En misschien ook handig als je een keer alleen met je baby weggaat.
Dan hoef je niet dat hele bakbeest mee te nemen.

Ik ga er in ieder geval wel een keer naar kijken. Mijn zoontje is dan 2 jaar en 5 maanden.

succes,

x pamma

Die 'aanklik-buggy' (ik ben de naam even kwijt) heeft mijn schoonzusje inderdaad ook. Heel handig! Je kunt hem gemakkelijk van de wagen afhalen en kunt hem tijdens het rijden ook inklappen, zodat je een gewone smalle wagen hebt als je oudste toch wil lopen. In winkels enz. erg handig. Ik twijfel er ook over om er eentje te kopen. Mijn dochtertje is 2 jaar en 2 maanden als de kleine komt, maar ik betwijfel of ze tegen die tijd nog in de wagen wil. Nu wil ze al hele lange stukken lopen.

Het heet een Buggypod heb het even opgezocht. Mijn dochtertje is als de baby geboren is 20 mnd. Het ziet er handig uit maar weet niet of het comfortabel is. In iedergeval ga ik me er even in verdiepen want ik vind zo,n bakbeest ook niet handig. En anders zou ik voor de topmark kiezen.

Liefs Linda,

Hannah is als de baby komt ook 2 jaar en 5 maanden en wil nu ook al heel veel zelf lopen. Misschien is een meerijdplankje een idee. Dit zijn er tegenwoordig ook met een soort stoeltje erop.
Heb me er nog niet in verdiept, maar zo'n plankje is natuurlijk snel gekocht, is toch anders dan een hele kinderwagen met een aantal weken levertijd...

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 14 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

hoi hoi

Vroeger...toen ik nog jong was(hihi) had ik een duowagen. ( achterelkaar).
Mijn tweede kindje kwam toen de eerste 15 maanden was.
Mijn ervaring met de achterelkaar wagen is dat het erg zwaar lopen was. OMdat het gewicht van het oudste kind namelijk voorop zit.
Dus dat was wat minder. Kreeg wat last van mijn heupen omdat je zo aan die kar moest sjorren om hem de bocht om te krijgen.
Maaar ja...het is alweer 5.5 jaar terug , dus misschien is het nu beter?

groetjesssss

hoi hoi,

Ik had een TOPMARK!met grovere wielen,erg zuper,en niet al te duur,geloof dat ik rond de 225,00 kwijt was bij de babypark(incl babynestje voor de baby)

veel succes,ik vond het een fijnen wendbare wagen(had voor zwenkwielen)
zitjes in 3 hoogtes verstelbaar,grote boodschappenmand er onder en 2 zonnekappen!

groetjes Kimm

Onze oudste zal 2 jaar en 1 maand zijn als nr. 2 wordt geboren. Wij hebben ook de Topmark Duo Stroller gekocht, 2 zitjes achter elkaar. Deze is inderdaad niet zo duur, inclusief babynestje rond de 225 euro. De oudste zal in het begin voorin zitten en de baby ligt achterin. Doordat de buggy grote zwenkwielen heeft, rijdt hij comfortabel. Zodra de jongste kan zitten, wisselen ze van plek, maar dan zal de oudste rond de 3 zijn.

Terug
Bovenaan