duo wagens

Hallo allemaal,

Als de baby bij ons komt zal onze zoon 20 maanden zijn.
Ik heb nu een oppas kindje drie weken ouder dan onze zoon. Ik ben toen destijds ook gaan zoeken naar een duo wagen op marktplaats. Eerst wou ik graag die van topmark. Maar toen kwam ik 1 van garco ofzoiets tegen nieuw iets van 245 euro. Die heb ik gekocht voor 25 euro! Met babynestje en voetenzakken, regenhoes, twee zonnekappen en van die drinkbeker rekjes ervoorop . Echt een koopje. Moet zeggen ben er erg wijs mee!

Momenteel heb ik dus twee jongens van ongeveer 14 maanden in de wagen. Ik vind het niet echt zwaar rijden. En met een kleine baby valt het allemaal reuze mee. Dit heb ik al even uitgeprobeerd met twee baby's van vriendinnen. Het voorste stoelte kan in 2 posities dat vind ik ook ideaal. Moet wel zeggen mooiste wagen vind ik het niet maar wel praktisch.O ja en het is ingeklapt even groot als een quinny. Dus neemt niet heel veel ruimte in.

( heb verder ook een duowagen naast elkaar gehad dat wil ik nooit weer en dat was ook nog zonder zwenkwielen. Kon nergens langs en vond het zwaar)

Verder ga ik als het tijd is kijken of het nog nodig is om er een plankje achter de gewone wagen te doen met misschien zo'n stoeltje zodat ze kunnen zitten en staan.
Dat bijrijd stoeltje heb ik ook nagekeken maar vind het wel erg klein en doe dat niet.

Misschien een tip als je een duo wagen nieuw wilt kopen babyentiener.nl Dan na de webshop en je ziet er een paar voor 100 euro. Wel de moeite waard om even te kijken dacht ik.

Succes met het uitzoeken!

Groeten

Diarich

Halo,

Ook nog even een berichtje van mij. Wij verwachten in april ons 2e kindje. De oudste is dan 20 maanden dus een duowagen is ook voor ons makkelijk.
Nu heb ik momenteel een Topmark staan via marktplaats voor als mijn nichtje komt. Zij scheelt met onze zoon 3 maanden. Deze wagen heeft geen luchtbanden en ik vind het nu behoorlijk zwaar en log worden. Misschien  komt het doordat het een ouder model is.  
Zelf willen we dus eigenlijk op zoek naar een duowagen (wel achter elkaar) met luchtbanden. Hier ben ik er nog maar 2 van tegengekomen Mutsy en Phil&Ted.

Succes met zoeken

Hi
Ik heb ook al een beetje zitten kijken naar duo-wagens. De Phil en Teds is wel handig, is even groot als een enkele en je kan hem daarna ook als enkele wagen gebruiken.

Succes met kiezen!

Groetjes Morsmam

hoi mijn oudste is nu 15 maanden en de jongste 7 weken. ik wou altijd achter elkaar totdat ik er mee gereden had ik vond het erg onhandig. nu heb ik voor de koelstra flexxo twin gekozen die is naast elkaar maar hij is niet zo breed ik kom overal in de winkel langs en hij is erg licht en soepel om mee te rijden.

liefs nancy

hallo allemaal. bedankt voor de vele reactie's. zo een buggypod lijkt me inderdaad ook wel handig ja. k ga dr in iedergeval over nadenken. i.i.g bedankt voor het reageren. groetjes adrie

Meiden wat ik me heb laten vertellen is dat de buggypod niet aan alle wagens vast geklikt kan worden. Er is ook een site waar de wagens opstaan waar het wel aan geklikt kan worden, kom alleen zo even niet op het webadres. Het is dus wel verstandig om van te voren even te informeren of het wel of niet aan je wagen past.

Groetjes

Diarich

Hoi,

Wij hebben een koelstra duowagen! Echt helemaal super! Rijd lekker en ik kan gewoon door alle deuren! Tussen mijn meiden zit maar 13 maanden verschil, dus het was echt heel handig!
Nu met de derde ga ik 'm zeker weer veel gebruiken!
Echt een aanrader!

Hoi Meiden,

Kan het niet laten even te reageren . Ben inmiddels zwanger van de 3e en 3 mei uitgerekend. Bij onze oudste hebben we al gekeken naar een wagen waar een duoversie van bestond omdat we al wisten dat we als het kon meer kinderen dicht op elkaar wilden. We hebben gekozen voor de Mutsy. Toen de tweede kwam hebben we de duo inzet van de mutsy gekocht (de oudste was toen 17 mnd.) Nu loopt/fietst de oudste meestal zelf maar ik gebruik nog steeds de duo, want als ze geen zin meer heeft en moeilijk gaat doen hoef ik in elk geval niet te sjouwen. de jongste zit nu voorop ivm het gewicht van de oudste.
Mutsy is erg wendbaar, je hebt geen extra frame in huis en wij zijn er dan ook erg blij mee. We gaan hem straks ook weer volop gebruiken met het babynestje erin. Wat mij betreft een echte aanrader!

groetjes Klarie, mama van Hanneke (2jr 7m en Wieteke 1jr 4m en 13w5d zwanger dan nr 3)

Terug
Bovenaan