Duowagen advies gevraagd

Wij hebben een Firstwheels duowagen. Mijn dochter was 13 maanden toen haar broertje kwam en liep nog niet. Het is er eentje naast elkaar waar een aparte reiswieg op kan, dus geen gedoe met kleine babynestjes. Hij was iets van EUR 650,-- inclusief 1 reiswiegje en 2 voetenzakken + parasolletje. Ik vind het een fijne wagen, luchtgeveerde banden, redelijk stevig (al haalt het nooit die van een enkele wagen, maar dat doet geen een in mijn ogen) en redelijk beperkt inklapbaar (het blijven logge beesten. Al met al een goede wagen voor relatief weinig geld.

Hai Saskia,

Mijn oudste was 18 maanden bij de geboorte van mijn tweede. Geen leeftijd (en ook geen type ) dus om even lekker los lopend mee te nemen naar de supermarkt .

Omdat wij voor  onze eerste gewone kinderwagen veel geld hebben uitgegeven en we hem relatief weinig hebben gebruikt dacht ik nu.....laten we eens geld besparen. Zolang gebruik ik hem niet. Ik geef liever weer meer uit aan een goede buggy straks.

Ik heb op marktplaats een topmark duo wagen gekocht voor 30 euro. Hij is in goede staat. In het achterste zitje kan een babynestje worden gemaakt en er kan een maxociso op. Beide stoeltjes kunnen versteld worden maar alleen het achterste stoeltje kan helemaal plat. De wagen kan opgeklapt makkelijk in de auto. Hij is redelijk smal dus je kan er gemakkelijk mee door de paden in winkels. Het enige nadeel, je ziet je kinderen niet ( geen oogcontact ) maar verder echt een topding.
Op marktplaats staan veel duowagens te koop voor relatief weinig geld. Misschien ook nog een optie.....

Terug
Bovenaan