duowagen binnen

Zaterdag is bij ons de duowagen binenngekomen.
We hebben een nieuw opzetstuk voor onze mutsy besteld, en hij is erg mooi en praktisch, niet te groot en blijft wendbaar. En eventueel kan het meerijdplankje er ook nog aan voor onze oudste (hoewel ze die niet veel meer gebruikt)
 
Klinkt goed!
Ik ben me nog aan het oriënteren op een duowagen. Mijn zoon zal 20 maanden zijn als ons prinsesje zich aandient dus denk dat hij dan nog niet alleen op een meerijdplankje wil. Tevens vind ik het zelf ook handiger. Maar we willen geen zitjes naast elkaar, dan wordt hij zo breed. We denken aan de icandy of de moose, maar vind het lastig.

Had de Mutsy niet als duo wagen gezien, hoe werkt dat precies?
 
Wij hadden een gewone mutsy gekocht voor de oudste, een meerijdplankje hadden we destijds aangeschaft toen onze tweede kwam en de oudste toen 2 jaar en 7 maanden was.

DE mutsy is ook achter elkaar dus wordt niet groter. Het stuk waar je normaal de reiswieg/buggy of maxicosi opzet daarvan hebben ze ook een opzetstuk met een zitje voor en achter, het achterste zitje daar kan je dan een babynestje in plaatsen zodat de baby plat kan liggen.

Ik kan de winkellink hier niet zo gauw plaatsten, maar heb wel dezelfde maar dan zonder babynestje gevonden op marktplaats, maakt de uitleg wat helderder.

http://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en-baby-s/kinderwagens-en-combinaties/m764436328-mutsy-duoseat-met-babynestje.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Succes met beslissen wat jullie gaan doen, wat voor wagen heb je voor de oudste aangeschaft en kan je die eventueel niet aanpassen tot een duo?
 
Grappig, wist ik ook niet.
Ik ken wel de wagen van Phil en Teds, schijnt ook wel fijn te zijn.
Wij gaan voor een meerijplankje, onze oudste zal 2jaar en 9 maanden zijn als de 2e komt dus dan kan hij makkelijk lopen. En als we met z'n allen weggaan hebben we ook de buggy nog!
 
Ik twijfel nog over een duowagen of een meerijdplankje. Mijn oudste is dan 2 jaar en 4 maanden wat als ik naar het winkelcentrum wil met alletwee zometeen wil de oudste niet blijven staan ofzo en moet ik er elke keer achteraan maar misschien gaat het wel super goed en gebruik ik de duowagen amper. Moeilijk moeilijk
 
Dank flopsy1, zal eens kijken naar de link.
Onze oudste is straks 20mnd, dus echt nog te jong.
Onze eerste wagen is een stokke. Heerlijke wagen, maar kan volgens mij niet verdubbeld (zal ik ook eens checken). Twijfel dus ook om die wel/niet weg te doen als we toch een duo wagen nemen, aangeziendat zo'n fijne wagen is. Lastig allemaal, maar komen we wel uit en hebben nog even om te beslissen.
 
Terug
Bovenaan