duowagen: naast of achter elkaar?

hoi,
Ik ben nu 16 weken zwanger en ik wil graag een tweedehands duowagen kopen. Jasmijn is 2 jaar en 3 maanden als de 2e geboren wordt en ik wil toch nog lopend de boodschappen doen zoveel mogelijk.
Het lijkt me best een heel gewicht om voort te duwen.
hebben jullie ervaring met zulke wagens?
Ik denk dat acher  elkaar wat makkelijker is in winkels al blijft het een heel gedoe. Naast elkaar lijkt me zo breed. Bij de kassa en zo. Als zal naast elkaar wel wat makkelijker sturen?
groeten Elke

Hoi!
ik heb geen ervaring met duowagens, maar juist omdat die dingen zo groot/lomp zijn zou ik zoeken naar een andere oplossing. Zeker omdat je meisje tegen die tijd al bijna 2 1/2 is en waarschijnlijk steeds minder vaak in een wandelwagen wil zitten. Dat is tenminste wat ik bij onze Lara al zie gebeuren en zij is 1jr9mnd als onze kleine binnenkort geboren wordt. Wij kijken daarom meer naar iets als een kiddyboard (plankje om aan je bestaande wandelwagen te hangen, waar ze op kunnen staan). Ik zag gisteren ook een site van Kleine Dreumes (gewoon "punt nl" erachter), met net zoiets alleen kan je peuter daar ook op zitten als ie moe wordt.
Hoef je je huidige wandelwagen (die heb je nog wel waarschijnlijk) ook niet weg te doen.

En wij hebben bij Lara zelf veel gebruik gemaakt van de draagzak, vooral als we even de stad in gingen. Als nr 2 dat ook prettig blijkt te vinden houden we gewoon de combi van baby-in-draagzak en Lara in buggy of lopend ernaast.

Maar goed, je vroeg om ervaringen met duowagens. Mensen die die wel hebben; gooi het eruit!

Succes met het maken van je keuze! (en geniet van je zwangerschap!)

Jacoline.

Hoi,