duowagen of andere oplossingen?

Hoi allemaal!
Hier weer een berichtje van Iejoor!
Ik ben nu 6en een halve week zwanger, dus uitgerekend eind november!
Tegen die tijd is ons zoontje 2 jaar. Ik wou vragen of er meer mama's zijn met hetzelfde leeftijdsverschil tussen hun kinderen?
En hoe deden jullie dat dan als jullie met de baby en jullie andere kindje gingen wandelen?
Ik dacht zelf al aan een meerijplankje. Maar heb hier verder geen ervaring mee, weet dus niet of die wel stabiel/handig zijn?
Of eventueel de baby in de buikdrager en ons zoontje in de buggy?
Ik zou het fijn vinden om jullie ervaringen te horen!
Het duurt wel nog een hele tijd voordat het zover is, maar wel fijn om er al over na te denken!
groetjes van Iejoor

hoi,
ik heb het zelfde probleem. ben nu 7 weken, en mijn zoontje is na de geboorte van de 2e ruim 2 jaar! zit mezelf ook al af te vragen hoe ik dat ga oplossen! ben dus ook benieuwd naar wat jullie ervaringen daar mee zijn

Hoi,
Ik ben nu 5 weekjes zwanger, ben begin december uitgerekend en dan wordt mijn zoontje ook 2 jaar.
Zat mezelf ook al af te vragen hoe we het gaan doen met de kinderwagen. Mij lijkt een plankje nu de beste oplossing. Is ten eerste een stuk goedkoper dan een duowagen aan te schaffen, en mij lijkt zo'n grote wagen ook niet handig in de winkel. Tegen de tijd dat ik uitgerekend ben is het toch winter en wanneer het weer voorjaar wordt om lekker naar buiten te gaan en lange wandelingen te gaan maken is mijn zoontje al weer  bijna 2 1/2, dus hoop ik dat ie dan wel een eindje mee kan  lopen, en anders op het plankje staan.
En de baby in de draagzak meenemen vind ik trouwens ook wel een goed idee!
Groetjes  

Hoi,
Ik ben nu 5 weekjes zwanger, ben begin december uitgerekend en dan wordt mijn zoontje ook 2 jaar.
Zat mezelf ook al af te vragen hoe we het gaan doen met de kinderwagen. Mij lijkt een plankje nu de beste oplossing. Is ten eerste een stuk goedkoper dan een duowagen aan te schaffen, en mij lijkt zo'n grote wagen ook niet handig in de winkel. Tegen de tijd dat ik uitgerekend ben is het toch winter en wanneer het weer voorjaar wordt om lekker naar buiten te gaan en lange wandelingen te gaan maken is mijn zoontje al weer  bijna 2 1/2, dus hoop ik dat ie dan wel een eindje mee kan  lopen, en anders op het plankje staan.
En de baby in de draagzak meenemen vind ik trouwens ook wel een goed idee!
Groetjes  

ik ga dus niet voor een planje want dat loopt mega irritant, mijn zoon word 2 in januari 2 (eind) en ga rond eind november bevallen.
Hoe wij het ws gaan doen is een duowagen/buggy via marktplaats kopen die achter elkaar! Ga ik dan alleen weg dan kan ik de duowagen pakken en als we een dag weg gaan nemen we voor mijn oudste gewoon de buggy mee en voor de baby de bugaboo die we al hebben

Bij mij scheelt het 16 maanden tussen nr 1 en 2. (Ben nu van de derde zwanger). Ik heb naast mijn normale kinderdagwagen een duowagen gekocht. Zo één waar ze naast elkaar kunnen zitten. Ik vind het in ieder geval erg prettig en heb er nu nog steeds veel profijt van. De oudste wordt volgende maand 2,5 jaar en kan zelf kiezen of ze wil lopen of zitten. Het is natuurlijk wel weer een aanschaf. Ik heb hem via internet gekocht, dus 2ehands, maar ben er wel blij mee.

Doeiii

Hoi allemaal!
Bedankt voor de reacties!
We weten nog niet hoe we het gaan oplossen, maar we hebben nog even tijd om erover na te denken!   Het zal er ook van afhangen hoe goed ons zoontje tegen die tijd kan lopen, denk ik.
groetjes van Iejoor

hoi.
ik ga dus 100% voor de duo wagen sem word 2 als brusje geboren word, die verwacht ik in november en sem word in december 2.

wij gaan dus voor de duo wagen, sterker nog ik haal hem vanavond al op, lekker makkelijk voor de 2 neefjes nu, sem heeft een neef tim van 2 en4 maanden, dus kunnen die er eerst in :).
xxxxx

Terug
Bovenaan