duowagen of andere oplossingen?

Hoi hoi,

Tussen mijn twee oudsten zit ook maar 14 maanden, toen heb ik een duowagen gekocht via het internet en later een duobuggy. Inmiddels zijn ze anderhalf en mijn oudste wordt in juli 3. Toch heb ik nog ontzettend veel profijt van de duo. Mijn oudste wil namelijk wel lopen, maar heeft nu de fase dat hij af en toe ook wilt zitten.
Wij gebruiken de wagen dus nog steeds.
Een meerijdplankje heb ik ook geprobeerd, maar dat loopt inderdaad vreselijk irritant!

Groetjes Hanneke

Hoi allemaal, nog wat late reactie van mij! Maar ben pas net op het forum. Ik ben nu zwanger van de 3e. Tussen de eerste 2 zit 1 jaar en 9 mnd. Ik heb nooit een duowagen gehad vond het veel te grote lompen dingen. Toen de jongste heel klein was deed ik haar vaak in de buikdrager en de oudste in de wagen of de op zo'n buggy board achter de wagen ging ook prima.
Groet van mij en een fijne zwangerschap

Hallo,

Ik ben net zwanger v.d. derde. De oudste is bijna 2,5 en de jongste (middelste) bijna 1 (zit 17 mnd tussen). Wij hebben zelf een buggyboard gemaakt. Loopt minder irritant en was wel een langer plankje. Hartstikke stabiel. Onze oudste kon wel al lopen, maar nog niet heel ver. Ze kon kiezen: lopen, staan op het plankje of op haar billen zitten op het plankje en dan achteruit rijden. Was echt een uitviding! Het was op straat wel eens een raar gezicht omdat ik dan met haar aan het kletsen was en ze was redelijk onzichtbaar.
Ik dacht in het begin dat als de 2e iets ouder was en de bugaboo weer omgebouwd, dat ik het wat meer zou afwisselen: de oudste of de jongste in de wagen. Maar de oudste is het zo gewend. Ze komt niet op het idee. Verder neem ik haar ook wel eens op de schouders.
Het heeft ons een dure aanschaf gescheeld en verder staat de wagen bij ons in de woonkamer. We hadden wel ook een heel eenvoudige buggy. Die hebben we in het begin zeker wel gebruikt als mijn man erbij was.
Nu met de derde ga ik ook geen andere wagen aanschaffen. Het gaat wel lukken. Ik heb ook nog een buikdrager en een rugdrager. De oudste is tegen die tijd 3 en kan lekker lopen. Dat is goed voor haar.

Succes met beslissen.

Groet,
Tamar

Terug
Bovenaan