Duowagen of kinderwagen?

Wij hebben hetzelfde probleem. Wij verwachten over 3 maanden ons 2e kindje terwijl ons zoontje dan pas 1,5 is. Wij hebben gekozen voor een duowagen achterelkaar omdat wij die voor 30 euro van een collega van mijn man over konden nemen.
Ik denk ook wel dat je hem niet zo lang zult gebruiken. Vrienden van ons hadden dit probleem ook en hebben hem een jaar gebruikt toen begon de oudste: 'mam, hij trekt aan mijn haar', etc. zij hebben nu een plankje achter een gewone wagen gekocht (onze 'oude'   kinderwagen bewaren we dus maar voor de zekerheid!)

Hoi,
Ik ben nu zwanger van mijn tweede en die wordt geboren als mijn zoon 1 jaar en bijna 3 maanden is. Wij gaan dus voor een duo naast elkaar omdat ik niet denk dat mijn zoon dan al lange afstanden kan lopen of staan. Wel hebben wij in ons achterhoofd dat wanneer het niet werkt, we hem altijd weer kunnen verkopen

Groetjes Hanneke

hoi hoi
zelf heb ik ook niet veel leeftijd tussen de kids in zitten en heb daarom ook een duowagen gekocht.je kunt wel zo,n plankje kopen maar als je een kind hebt wat weg loopt helpt zo,n ding niet.en als je lekker de stad in wilt is zo,n duo wagen echt idiaal.mijn ena jingste is nu 2 maar als ik de stad in ga dan kan hij lekker zitten,want een eind staan voor zo,nkleintje is ook nog wel zwaar.
liefs sil

Bedankt voor jullie reacties!!!

Ik denk dat ik wel voor de duo wagen ga.. Lijkt me het handigst. M ´n zoontje is toch liever lui dan moe, dus dan is het wel handig..

groetjes

Hai,
Bij ons zit er 19 maanden tussen de oudste en de jongste. Ik heb geen duo-wagen gekocht. Wel heb ik een fietskar waar beide kinderen in kunnen gekocht. Dat is dus ook wel ene soort van duo-wagen. Voor Liv, de jongste, heb ik een babyschaaltje gekocht, zodat ze voldoende steun heeft, en max, de oudste kan er gewoon in zitten. Ik vind het een hele fijne oplossing, want zo kan ik ook nog eens makkelijk op de fiets weg, met mijn twee kleintjes.
Verder heb ik voor achter de wagen ook een plankje, maar Max is te snel en te eigenwijs om het goed te kunnen gebruiken. Hijstapt gewoon af als hij geen zin heeft (duh!). En danm oet ik hem weer ergens gaan vangen. Nadeel is ook dat ik de wagen dan slecht op de rem krijg.
Dan heb ik ook nog een draagzak, Als ik verwacht dat Max te moe is voor iets, gaat hij in de buggy en Liv in de draagzak.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Patricia, trotse mama van Max 090505 en Liv 141206

Terug
Bovenaan