duowagen?

A

Anoniem

Guest
Wie o wie weet een geschikte duowagen voor als je een peuter hebt van ongeveer 1.5 en een babytje die net geboren is?
Ik ben eens rond aan het snuffelen maar zijn die wagen nou nieuw zo gigantisch duur?
En heb je ook verschil!

groetjes Bernice

Wij hebben ook 2 kids met 1,5 jaar verschil en hebben nooit een duo wagen aangeschaft omdat het uiteindelijk prima ging.
Vriendin van mij heeft 2 kids met minder verschil en heeft er wel eentje gekocht en dat ding rijdt super! Zij hebben hun dreumes in de zitstand en ernaast een 'nestje' voor de baby. Ding rolt echt als een trein, ik vond hem echt erg goed wendbaar en je komt ook overal door.... het meest wennen toen ik erachter liep vond ik de brede duwstang haha het voelt enorm groot, maar valt dus reuze mee.

Zal wel eens vragen van welk merk die is, want zij zijn er toen voordelig aan gekomen (nieuw en voor rond de 250 euro compleet)

groetjes,
Marije

Ik ben toen ik zwanger was van de tweede gewoon bij de babyspeciaalzaken gaan kijken om ideen op te doen. Je ziet ze dan toch "live" en je kan met de oudste meteen passen.
We hebben toen daar een wagen gekocht die in de aanbieding was.
Helaas kwam ons dochtertje vlak na de geboorte te overlijden en heb ik uiteindelijk de wagen niet eens gebruikt. Wat dan weer het voordeel is is dat je hem zonder pardon kan terug brengen en je krijgt al je geld terug.
Maar vooral dat je kunt kijken naar het soort wagen is erg ideaal. Dan kun je na die tijd ook op internet kijken wat je wil en weet je ook een beetje wat het is. En kijken kost nog steeds niets.

Claudia

Wij gaan straks ook een duo wagen aanschaffen. Lijkt me super handig, dit ook omdat ik altijd lopend de boodschappen doen. Daan is ongeveer 15 mnd als nr 2 wordt geboren.

hoi bernice ik ben ook gastouder en ik kan niet zonder mijn mutsy duo zit ik heb ook een tweelingbuggy gehad maar wil dat nooit meer...
je kan of de 1ling bak eropzetten of de duo zit met 2 achterelkaar...ideaal de wagen heeft gewoon luchtbanden die zwenken met een babynetsje ik kan niet meer zonder je kan de wagen 2de hands kopemn op marktplaats reken dan zon 200 euro maar dan heb je ook wat!
groetjes sandra

hoi,,

onze kindjes schelen straks ook 1.5jr en omdat de oudste dan steeds naar school moet denk ik dat ik niet onder een duowagen uit kom, het is zo zielig om mn peutertje in de vrieskou op een plankje te zetten,..maar al die duowagens zijn zo suf! ik ben me al een tijdje aan het orienteren en denk dat ik gewoon een goedkope tandem via marktplaats koop, wel eentje met kijkgat in de kap want dat hebben ze niet allemaal. en dan zing ik het wel uit tot de lente en dan kan onze peuter lekker op een plankje of zelf lopen. dan mag babylief daarna in een super stoere wandelwagen.

Ik ben ook op zoek naar een duowagen of tandem. Ik weet niet goed waar ik de juiste info vandaan moet halen wat betreft wat nou echt handig is.

Bij Prenatal zeggen ze dat een wagen waar ze met zijn tweeen naast elkaar zitten lastig is in de winkels en bij de Baby-Dump vertellen ze dat je beter een tandem kunt kopen, ondanks dat het eigenlijk soort byggy's zonder veringen zijn. Normaliter promoten ze juist echte wandelwagens die wel goeie veringen hebben

Hebben jullie tips en/of ervaringen?

Vergeet ik helemaal te vertellen, maar zijn dochtertje is als de baby komt 1 jaar en 9 maanden. Ze kan nu nog niet lopen.

Terug
Bovenaan