duowagen?

Als het zover is tegen die tijd kijk ik naar een wagen die achter elkaar zit,dus een liggedeeltje voor de baby en vooraan een zitje voor mijn zoontje,handig lijkt me.
Ben al een beetje aan het kijken op mp,misschien is het daar ook wel tegen een aardige prijs op de kop te tikken.

groetjes!!

Hai Bernice,

Ik ga waarschijnlijk voor de Duowalker sky van Easywalker. Ik zie het niet zitten om 1 kindje achter de andere te hebben. De wagens van topmark en x-adventure vind ik er niet uitzien helaas. De duowalker is door de consumentenbond als beste getest en meteen beste koop. Op mp staat een adresje waar je ze voor een gereduceerd tarief kan kopen. Ik wilde eerst 2e hands maar aangezien je hem toch wel ff een tijdje nodig hebt vind ik nieuw ook wel prettig. Hij is redelijk betaalbaar. Ik weet dat de one three hill helemaal super is maar die begint bij 800 euro en dat vind ik meer relevant als je een tweeling krijgt en de wagen dus jaaaaren gaat gebruiken en het tevens je enige wagen is.

gr.Ing

Enne oja de duowalker past door elk formaat normale deur! Daarnaast zit er een nestje op in jouw richting dus je kan je babytje zien. Die dingen achter elkaar zijn erg benauwd en op elkaar gepropt. Stel nr. 2 is ook groot genoeg voor het wandelwagengedeelte... Dan zit hij of zij achter tegen de rug van de ander aan te kijken. Lijkt me niks. Bij de duowalker zitten ze naast elkaar.

Hoi Inge,

Heb je voor mij het adres waar je die duo walker goedkoper kan kopen?
Ik heb straks ook 2 kindjes dicht op elkaar en vind die wagens achter elkaar ook helemaal niks. Nieuw zijn die duo walkers zoooo duur. En aangezien ik nog een bijna nieuwe wagen heb staan van mijn oudste... zonde toch! Ik twijfel of ik deze zal verkopen of niet. Tot op heden wil ik hem houden, voor als mijn man en ik samen op pad gaan. Hij de buggy en ik de baby in de wagen. Maar voor het zelfde geld gebruik ik nog alleen die duo wagen nog. Voel me ook een beetje schuldig...die kinderwagen vorig jaar gekregen van mijn ouders en nu al de deur uit??????????

Groetjes!

Hai,

ff op marktplaats kijken onder skywalker (das de eenling functie maar daar staan ook meerdere 2e hands duowalkers)

gr.Ing

hoi dames,

ik heb de duo wagen van x-advanture. Best een mooie wagen om te zien, luchtbanden, kindjes naast elkaar, babynestje en daarna dus dubbele buggy en goed betaalbaar. Ik dacht 350 euro compleet en nieuw. Super wagen waar een vriendin nu ook dankbaar gebruik van maakt.

groetjes babymama

je hebt van die aanklik buggy's die BIJNA aan elke wagen passen, dat lijkt me wel handig en goedkoop...

Wat ik tot nu toe uitgevonden heb is de X-Adventure een wagen die je kunt gebruiken tot 2,5 jaar ook omdat de zitgedeeltes erg smal zijn.

De aanklik buggy leek me ook superhandig alleen vervalt direct je garantie van de kinderwagen.

Ik denk dat ik voor een DuoWalker ga. Ik vind hem inderdaad erg duur maar mijn dochtertje is tegen de tijd dat de baby komt pas 21 maanden.

Volgens mij zijn er geen goedkopere wagens waar ze met zijn tweeen naast elkaar kunnen zitten.

Terug
Bovenaan