duplo poppenhuis

Net na kerst zag ik HET cadeau voor Isabelle in de winkel. Het poppenhuis van duplo, knalroze, hartstikke leuk! Maar het kostte wel 60 euro..., dus ik wacht tot ze jarig is in april en dan kopen we het... maar HELAAS  nu wordt ie niet meer geleverd... Heb al alle speelgoedwinkels in de buurt afgebeld om te vragen of ze er nog een hadden... maar geen succes. Ze hopen dat er in het najaar een nieuwe versie voor in de plaats komt...
Ik had helemaal mijn ZIN erop gezet en nu moet ik nog iets anders bedenken voor haar verjaardag...

Weet iemand misschien een ander leuk poppenhuis voor een tweejarige?

Groetjes Babybelle

Hoi hoi,

Ik vind het zo vervelend dat ik es ben gaan googlen voor je en kwam hierop uit. Misschien is het wat en anders moet je toch es verder googlen!! Even aanelkaar plakken he!

http://kadowinkel.kadovanhetjaar.nl/
product/130/1181/Lego-Duplo-Duplo-
Poppenhuis-Duplo-4966.html

XX Saskia

HIer hebben ze hem ook nog. Effe naar beneden scrollen!!

http://www.brickshop.be/shop/index.
php?page=shop.browse&category_id=1&option=
com_virtuemart&Itemid=1

X Saskia

anders gewoon naar een speelgoedwinkel in de buurt gaan en die alle filialen af laten bellen 9of zelf doen)

ze kunnen het zo over laten komen hoor van het ene filiaal naar het andere

succes

groetjes moekje

LIEVE LIEVE LIEVE SASKIA!!

Hartstikke bedankt voor de goede tip! Ik heb het duplo poppenhuis besteld bij de BrickShop in Belgie online!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We zijn zo blij!
Nu krijgt Isabelle toch nog een prachtig !

En het mooie is dat we ook nog 20% Paaskorting krijgen! Dat komt helemaal mooi uit!

Nogmaals hartelijk dank!
Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle,

Je bracht me op een idee. Eigenlijk hebben we al een cadeau voor de verjaardag van Mette (houten keukentje) maar dit huis is wel erg leuk. Ik wilde het dus ook bestellen maar zie niks over paaskorting. Hoe kreeg jij die korting??

gr.Ing

Hoi Ing3,

Wij kregen een mail van een bedrijfsleider, genaamd Eric en die attendeerde ons op de paaskorting. Erg vriendelijk dus! Maar als ik nu bij google BrickShop.be intype zie ik ook de paaskorting erbij staan. Je moet wel echt de B van Brick en de S van Shop met hoofdletters typen!

Succes!

Groetjes Babybelle

Hai,

Ik zie het ook hoor! Maarre betaal je dan wel weer die 8 euro verzendkosten die onder de 50,- besteding gelden want dan krijg je 12 euro korting om vervolgens 8 euro verzendkosten te betalen... Hoe hebben ze dat bij jullie geregeld?

gr.Ing

Terug
Bovenaan