duplo poppenhuis

Probleem opgelost! Ik zag dat de grondplaten maar 8,95 waren en die hadden we nog nodig. Kwam hiermee op 55,- en dus geen 8,- verzenden. Voor dat geld hebben we die grondplaat nu dus. Tja ik ben echt een muts hoor als het om dit soort dingen gaat. Principekwestie terwijl ik vanmiddag voor de 2e keer deze week de bijenkorf heb leeggetrokken.
gr.ing

Hey Ing3,

Das ook toevallig! Wij hebben de grondplaat van duplo ook erbij besteld zodat we geen verzendkosten hadden en toch een leuk iets erbij. Die grondplaat is hartstikke handig en kost bij intertoys veel meer.
Handig he, zo'n forum! Kunnen we lekker koopjes uitwisselen!

Groetjes Babybelle

Hahahaha dat is inderdaad ERRUG toevallig! Ik zal wel blij zijn als het wordt geleverd want ik ben niet zo van het bestellen bij die onbekende sites. Ben toch altijd bang dat we belazerd worden. Meld je het even als je hem binnen hebt?....

gr.Ing

haha, ik dacht dat ik de enige was die zo voorzichtig was met bestellingen op "onbekende sites"! Ik heb voordat ik bestelde ff goed rond gegoogled en er is ook een brickshop in nederland en het is vooral een winkel voor lego. Ik denk daarom dat het wel te vertrouwen is!
Daar komt nog bij dat ik met die filiaalleider gemaild heb en die stuurt alle bestellingen voor Nederland a.s. maandag (morgen) op de post in Sas van Gent. (Dat is net over de grens met Belgie). Hij schreef ons dat ie op de kaart zag dat wij daar maar 10 minuten vandaag wonen en komt het maandag persoonlijk afleveren! Wij vonden het ook een beetje gek, maar ach mijn man is een stoere vent...en die is maandagochtend thuis om het duplohuis met bouwplaat in ontvangst te nemen !! Dus ik denk dat het wel goed komt! hahaha.
Ik zal het hier morgenavond meteen ff vermelden als ie gearriveerd is!!!!!!!! of niet...!!!!!!

Groetjes Babybelle

Nou graag! Als ie bij jou is aangekomen ga ik betalen hihihihi. Hij is leuk he! Ik moet alleen nog een gelegenheid bedenken waarvoor we hem geven want voor de verjaardag in juni hebben we al een houten keukentje gekocht. We blijven kopen voor die kleintjes en waar moeten we het allemaal laten denk ik wel eens...

gr.Ing

Hooi,

Dat is goed nieuws! Maaaaaaaaar ik ben ineens aan het twijfelen... Volgend jaar krijgt Mette een poppenhuis voor haar  verjaardag wat ik de komende tijd helemaal ga oppimpen. Is dit speelhuis niet net als een poppenhuis want dan is de lol van het poppenhuis wat ze straks krijgt er namelijk af. Moeilijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gr.Ing

Ik zou dan wachten tot je je poppenhuis gepimpt hebt!! Ik vind persoonlijk zon echt houten poppenhuis leuker.... Al is die van duplo ook erg leuk, en neemt denk ik ook minder ruimte in!

Terug
Bovenaan