dure schoenen

Ik koop voor mijn zoontje als het ff kan zijn schoenen een half jaar tot een jaar tevoren in de uitverkoop. Het is een beetje uitrekenen en hopen dat het seizoen goed is, maar totnutoe gaat dat mij aardig af. Het scheelt de helft en zo loopt ie toch op goede merkschoenen. Ik loop dan tegen de tijd dat ik vermoed dat ie in een volgende maat zit, gewoon ff de winkel weer binnen om te meten en zeker te weten dat het zo is.

Even in de winkel gaan passen om te kijken of ze goed zitten en ze uiteindelijk online kopen. Scheelt je heel veel!

Voorbeeldje: in de winkel is de kleding van Vingino en Ducky Beau bijvoorbeeld heel duur. Ik heb zelf een webwinkel en doordat ik die dingen dan weer heel goedkoop als partij inkoop, is dat dan bijvoorbeeld veel goedkoper dan in de winkel.
Webwinkels hebben meestal geen hoge huur voor een winkelpand of iets dergelijks, waardoor ze de artikelen veel goedkoper aan kunnen bieden.

inderdaad zoals de mama hierboven als schreef klopt het van die webwinkels ik heb er ook wel eens wat gekocht
wat ik er wel een nadeel aan vind de maten kunnen kwa kleren nog wel eens verschillen en dan is het altyd maar afwachten of het past of niet
ik heb altyd geluk gehad

maar ik koop altyd voor mijn zoontje dure schoenen maar hij loopt het fijnst op gympen zoals puma en nike nu heb ik vorige week helemooie schoenen een gymp model van replay gekocht bij schuurman schoenen en die waren 60 euro maar ik vind dat op zich nog wel mee vallen en mijn zoontje vond ze heel mooi
hij is 4 jaar en gaat nu hele dagen naar school en dan is een goede schoen heel belangrijk
maar ben het ook met de mamas eens dat het nu wel belachelijk duur is geworden want eerder was het guldens maar ja wij mensen kopen het wel als we het nodig zijn!

groetjes lolifantje

quote: lolifantje23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2007 18:50:59'));

inderdaad zoals de mama hierboven als schreef klopt het van die webwinkels ik heb er ook wel eens wat gekocht
wat ik er wel een nadeel aan vind de maten kunnen kwa kleren nog wel eens verschillen en dan is het altyd maar afwachten of het past of niet
ik heb altyd geluk gehad

Ik heb zelf het beleid dat mensen altijd kunnen ruilen bij aankoop van nieuwe spulletjes. En, anders even de afmetingen vragen en vergelijken met de eigen kledingstukken. Denk dat anderen met een webshop dat ook geen probleem vinden.

Heb op het moment niet veel schoentjes te koop, maar neem anders eens een kijkje in mijn webshop.

Gewoon even goed op de aanbiedingen letten en de uitverkoop!

Wij hebben best wat te besteden, maar ik vind het een sport om zo min mogelijk voor de volle prijs te kopen!

Wij hebben 2 kindjes en die dragen veel merkkleding, wij zelf ook, maar bijna altijd voor een goede prijs!

Pas weer nieuwe laarzen voor ons dochtertje gekocht, helemaal van leer, goed merk, voor €25,-   Daar kan ze weer even mee vooruit!
Haar zomerschoentjes kan ze nog even afdragen en als het echt te koud wordt, zoeken we er wel weer een paar schoenen bij!

Mensen willen vaak te veel kopen/hebben, heb ik het idee?!
Als je 2 paar schoenen per seizoen hebt, is dat toch prima?
Bij ons hebben beide kinderen niet heel VEEL kleding, maar gewoon net genoeg en dan wel alles van goede kwaliteit en erg mooi en modieus.
Probeer ook leuke setjes te kopen, die weer goed combineren, als je handig je kleding en schoenen koopt, heb je veel minder nodig!

Groetjes, natasja

Voor mijn dochter is het nog niet echt aan de orde, de schoenen, maar ik vind het toch ook wel belangrijk dat juist kinderen goede schoenen krijgen, ze zijn dan wel heel duur, maar dat haal ik terug door voor mezelf wat minder te kopen en ik bezuinig op de kinderkleertjes. Dat vind ik dus echt zonde he, om dure merkkleding te kopen en ze zijn er zo weer uit!! Bij de Hans Textiel hebben ze echt superleuke kleren ( ze zeggen in ieder geval dat ze er altijd hip uitziet) en die zijn heel vaak in de aanbieding!! Dus die schoenen... daar knijp ik dan mijn ogen wel even voor dicht als ik het pasje door de pinautomaat haal hahaha

Groetjes Karmen
mama van Liz

Terug
Bovenaan