durf echt niet meer te hopen

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

tijdje geleden alweer...probeer het een beetje los te laten. De eerste twee weken na mijn ongesteldheid lukt dat maar daarna niet meer hha
dus ben der weer

heb deze maand voor het eerst volgens mij   precies op de goede tijd geklust.met de hulp van ovulatietesten. Heb al anderhalve week van steken in me buik...sorrt ongipijn pijn in me lies en soms pijnlijke borsten. Heb last van veel afscheiding. Maar toch durf ik niet meer te hopen. Kan er ook niet over fantaseren want ben er alleen maar mee bezig hoe ik me ga voelen als ik weer ongesteld word. Is inmiddels al ronde tien en denk dat hyet mijn tijd ook wel eens mag worden. Maar ja....heb vandaag mijn nod nog niks te zien,....dus wachten maar weer...

moest het ff kwijt...l

liefs sw33tness

Pff spannend hoor! Wanneer ga je testen?? Misschien is de hoop goed deze ronde...Stom is dat he?! Je blijft toch hoop houden, juist als je klachtjes hebt. Heb t ook al n 5 dagen..en mn NOD is pas 2 mei ofzo..Wel fijn te lezen dat jij t dus ook al 1,5 week voor je NOD begon te voelen..

Sterkte en wie weet!! Hou ons op de hoogte!

xx

Nou voorlopig ga ik nog niet testen, zeg ik wel zo stoer maar weet niet of ik het volhoudt. Maar bij mijn eerste zwangerschap kon je het na een week niet zien en na twee weken wel...dus die pech heb ik dan ook nog eens. Helaas ben ik met kindje verloren die zwangerschap....en nu inmiddels alweer bijna een jaar bezig.     Maar ja...heb een aantal symptonen maar goed kunnen ook de reddevils zijn of e lichaam houd me voor de gek. Maar ik heb nog nooit zulke steken gehad. en meestal voor mijn nod heb ik niet zoveel afscheiding..maar ja kan alleen maar blijven gissen.

groetjes sw33tness

he he eindelijk iemand die zich hetzelfdde voelt als ik!!
Ik ben nu al een jaar bezig en in het begin vond ik wel aansluiting hier, maar heel veel meiden raken al zo snel zanger!! En op het äls het zwanger worde langer duurt" vind ik ook niet echt aansluiting!
Maar net als jij heb ik deze maand ook voor het eerst ovulatie testen gebruikt. Mijn eisprong was echt een dag of 3 later dan ik had verwacht!! Nu heb ik last van een trekkerig gevoel onderin mijn buik, last van mijn rug. Maar ik durf ook niet meer te hopen, ik denk dus dat ik dat misschien altijd wel heb, en dat ik nu misschien meer hoop heb door dat ik het op de goede dagen heb gedaan.

Ik heb mijn nod rond 1 mei, door een onregelmatige cyclus weet ik het niet precies. Wanneer heb jij je Nod?

Heel veel leifs Faye

he hallo,

wij zijn nu 13 maanden bezig (paar hele lange cyclussen gehad) en ik heb ook ovulatietesten besteld. spannend, wie weet doen we het al een jaar te vroeg of te laat!
ik heb eigenlijk bijna alle dagen van de maand last van pijntjes in mn buik (darmen) en rug (wervels) maar elke keer denk ik weer dat het misschien ergens anders mee te maken heeft haha. de phsyche van de vrouw wanneer ze zwanger willen worden...

maar goed, op zwanger worden als het langer duurt, zijn de meeste meiden bezig in de medische molen. dus hier nog iemand die wel wat langer bezig is, maar nog geen stappen onderneemd. op de ovulatietesten na dan..

groetjes esther
23 ronde 11 1e kindjes

Hoi,

Spannend hoor! Zou idd wel eens tijd worden! wij zijn zelf ook al bijna een jaar bezig en je zit steeds in hetzelfde kringetje; shit weer ongi, ovulatie afwachten en dan weer dat spannende afwachten tot nod!

Dat je nog niet getest hebt zeg, ik zal voor je duimen!

Hoi Allemaal,

Hier ook iemand die al 11 ronde's bezig is en nog steeds met lege handen (of een lege buik in dit geval.) staat.

Het is inderdaad fijn om te lezen dat je niet de enige bent. Ik lees ook wel eens mee op het forum "als zwanger worden langer duurt" maar voel me daar ook niet echt op mijn plek.

Deze maand ben ik begonnen met ovulatie testen. Ben ik nu mee bezig dus ben benieuwd wat daaruit gaat komen.  Mijn NOD is donderdag 11 mei, op mijn verjaardag.....zou wel mooi zijn als  ik dan zwanger zou zijn  maar ook ik ben meer bezig met hoe ik me ga voelen als het niet zo is en ik weet dat dat absoluut niet fijn voelt!!

Heel veel succes voor iedereen!

Groetjes Sp.

Hoi meiden,

Hier nog zo eentje waarbij het niet zo wil vlotten...
Ben inmiddels al 17 maanden bezig....
Vorige week de stap gezet naar de dokter...woensdag de uitslag van het spermaonderzoek en dan een week later weer uitslag van mijn bloedonderzoek...
Heb een vrij regelmatige cyclus altijd....25-28 dagen...
Temperatuurcurves geven bij mij een duidelijke eisprong aan....
Zou je dus denken...dat zijn goede dingen...
Maar die dingen maken het ook wel weer extra eng nu...want waarom is het dan nog steeds niet gelukt???? Ik ben zelf nog nooit NOOIT overtijd geweest!

Wij hopen gewoon zo dat de uitslag van vooral het spermaonderzoek gewoon goed is....
Dat bloedonderzoek maak ik me niet druk om maar dat zaad.....tja..dat wel...

Maar ook al zijn er hier veel meiden die zo lekker snel zwanger worden....er zijn er toch ook wel een paar waarbij het inmiddels zelfs al langer als bij mij duurt...
Die zijn er wel hoor!
En we gaan allemaal maar vol goede hoop verder...
Je kan ook niet anders he? We willen allemaal zo graag iedere maand dat goede nieuws krijgen....dat ook wij zwanger zijn geraakt...

Ik wens jullie allemaal heel veel succes!!
Ook voor jullie duim ik keihard mee!!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan