durf echt niet meer te hopen

Hier nog iemand bezig met ronde 10. heb ook deze maand voor het eerste ovulatie testen gedaan. Had wel 2 streepjes maar durf er ook niet zo goed op te vertrouwen. We hebben dit weekend ons best weer gedaan en meer kunnen we niet doen.
Zo zie je maar sw33tnes je staat er niet alleen voor!!! we moeten elkaar opbeuren niet waar?!?!?

Liefs Leah

Ja ben niet de enige gelukkig maar tog het blijft vervelend. Heb gisteren een test gekocht maar ga hem niet gebruiken...ergens denk ik dat het nu ook weer niet zo zal zijn. Had wel verschillende symptonen maar ja dat denk je idere maand mar deze maand was het wel anders. Had steken in me buik vorige week soort ongigevoel...maar ja waarschijnlijk zal mijn lichaam me nu ook weer flink voor de gek houden...

blijven volhouden maar he

succes iedereen....red devils zijn nog niet gearriveerd maar volges mij kan het niet lang meer duren

groetjes sw33tness

hey

ik weet precies hoe je je voelt ik was zelf 27 maanden bezig en ben nu toch na zoveel teleurstellingen iedere maand spontaan zwanger geraakt dus geef de moed niet op

liefs ineke

hoe heb je het vol kunnen houden die 27 maanden......respect daarvoor hoor...heb net de maar  huisarts even gebeld..heb tegen haar gezegd in januari dat ika l 14 maanden bezig ben....ja beetje gelogen..maar eerder helpen z je tog niet...
hihihi

hallo allemaal,
Ik ben al weer een tijdje bewust niet actief op het forum geweest.
Ik wilde ook even reageren op deze topic want het is heel herkenbaar.
ik ben in aug 2005 gestopt met de pil,heb eerst stuk of 5 keer hele lange cyclussen gehad en afgelopen maanden voor het eerst 2 keer een cyclus van 38 dagen(anders 47 tot 51 dagen)dus voor mij een stap in de goede richting.Ik voel mijn eisprong meestal wel ,maar heb er nu bewust niet meer zo opgelet.

ik ben ondertussen net als velen van jullie behoorlijk ongeduldig aan het worden.je vraagt je toch af waarom het niet lukt,is het foute timing of erger is er iets mis   met 1 van beide.Ik heb al sinds het stoppen van de pil "last' van melkvloed,wat dus betekend dat je melk aanmaakt,(heel weinig hoor en er komt niks uit als je niet knijpt hahah)nou weet ik dat dit kan komen door een te hoog prolactine gehalt en dat dit te hoge prolactine gehalte een vruchtbaarheids probleem kan geven omdat het je eisprong onderdrukt,dat gevoel heb ik dus niet want ik voel hem duidelijk en mijn ongi klopt steeds ongeveer 14 dagen er na.

Heb 1 keer met ovulatietest gewerkt en die gaf precies positief op het moment dat ik het ook voelde,dus ben redelijk zeker dat ik wel een eisprong heb.Maar die onzekerheid en dat wachten ....pffffff......
Nou is net vanavond ook mijn schoonzusje bevallen van de 2de,leuk hoor voor hun hoor,(we hebben niet zo'n goede band) maar dan baal ik nog meer.zij hebben in ongeveer  2 jaar tijd heel makkelijk 2 kinderen gekregen,terwijl in mijn ogen hun situatie verre van ideaal is om kinderen te hebben(is persoonlijk) dan is het moeilijk blij voor hun te zijn,ik weet klink en is misschien heel egoistisch ,maar zo voelt het nou eemaal.Via mijn werk(kraamzorg en kinderdagverblijf) wordt ik ook constant met blije ouders en familie geconfronteerd wat het niet makkelijker maakt.Ik had niet verwacht zoals vele met mij waarschijnlijk, dat het zo lang zou duren.Er zijn mensen die nog veeeeel langer bezig zijn dat weet ik,maar dat maakt het gevoel niet minder.

Nou ja moest even gal spuwen hoor,sorry voor het lange verhaal en ik ben idd blij dat er meerder zijn met dit probleem,ik wil ook niet naar" als het langer duurd forum" want daar hoor ik na minder dan een jaar zeker nog niet thuis en hoop dat ook nooit te worden.
Iedereen veel succes maar weer!!!
Groetjes Cat

Terug
Bovenaan