Durf er bijna niet over te beginnen maaruh.... kerstkaarten?

Wat gaan we doen?
Nog steeds zo gek om kind met kerstmuts te fotograferen?
Gaan we origineler dit jaar?
Of gaan we gewoon weer bij de kruidvat 20 kaarten voor 2,95 halen?

Liefs Nelleke

Heb tot nu toe Rebecca elk jaar tussen de kerstballen op de foto gezet, maar nog niets meegedaan.
Misschien dit jaar nog een foto erbij en dan een kaart maken (3 jaren kerst met Rebecca). Die van het 1e jaar is zoooo lief, die zou ik hier wel willen laten zien, maar ik heb (nog steeds!!) geen hyves...
Maar ik knutsel ook graag met mijn handen en heb al heel wat kerstkaarten geknutseld, misschien verstuur ik die.
Weet het nog niet....
Eerst sinterklaas maar 'es en nog verstandskiezen laten trekken waar ik als maar meer tegen op ga zien. Komt ook steeds dichterbij.

Groetjes, Marianne

@stephanie: WAUW!! Gaaf man! Hoe heb je dat gedaan?

@marianne: Mail gerust de foto hoor, dan wil ik 'm wel voor je plaatsen.

phira80@hotmail.com

Liefs Nelleke

Hahaha, ik denk dat ik dit jaar eens heel erg origineel ga doen en gewoon GEEN kerstkaarten stuur, hahahaha! Het is toch eigenlijk alleen maar geldklopperij en tja, het wordt ieder jaar weer minder. Misschien moeten we met zijn allen het geld dat we nu aan TPG betalen, maar eens op de rekening van een goed doel storten!!

Maar......als ik die kaart van Stephanie zie, weet ik het zo net toch weer niet. WOW. Stephanie wat een ontzettend originele kaart. Gaaf gewoon. Hoe doet u dat? Tja........grafische vormgeefster...toch??

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan