Durf er bijna niet over te beginnen maaruh.... kerstkaarten?

Whaaa, kerstkaarten....................
Wij versturen al jaren geen kaarten meer, maar storten (net als in Fonskes voorstel) weer een extra bedrag naar een goed doel.

Hier dus geen geknutsel, al vind ik jullie creaties alweer erg leuk en ook origineel (elke kaart met je kind erop is origineel Nelleke '-))

Maar weet je wat pas erg is: mijn collega's beginnen al over de planning van de zomervakantie WHAAAAAAA!! En daar moeten we dit jaar ook voor het eerst aan geloven met een verplicht schoolgaand kind.

Maar dat terzijde

Groetjes
Susan

Ik heb ze ook al gemaakt (20 stuks). Een kerstkaart met mini-fotootjes van Dean & Lynn. Zal tzt een fotootje plaatsen. De rest krijgt overigens een 'gewone' kerstkaart.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelleke,

Bedankt voor je aanbod, volgens mij heb je het weleens meer aangeboden.
Maar ik blijf er nog steeds moeite mee hebben.
Op zich zou ik mijn meisje graag aan jullie willen laten zien, maar dat Jan en Alleman dit ook kan en foto's kan kopieren/afhalen van dit forum  houdt me nog steeds tegen.
Zou niet weten wie dat doet, maar je hebt zulke gekken tegenwoordig.
Dus ik ben nog steeds niet zover....en mijn man al helemaal niet!!!!!

Groetjes, Marianne

ik ben weer heel origineel zoals elk jaar:
ik koop een pakketje van inhoud 10  bij de xenos. Ik zoek elk jaar een kaart waar ik zelf het hard om kan lachen.... ja ik ben echt heel fout ha ha ha ha.

Nee, ik ben niet zo creatief, hoor!

liefs
di silva

Aangezien ik op 22 dec ben uitgeteld hebben we een extra kerstkaartje laten maken voor bij de geboortekaartjes (gewoon een los kaartje). komt een foto op van de 2 meiden, heel leuk!

Mocht ik nu na kerst bevallen kunnen we de tekst nog aanpassen naar gelukkig nieuwjaar... handig hè, en maar 1 x postzegels hihi.

groetjes,
Patty mv Nynke en 35,2 zwanger van nr 2

wij doen gewoon kaartjes kopen, en voor mensen die dichtbij staan zeg maar. wil ik een kerstkaart laten maken met een foto van annique.
heb me er alleen nog niet zo in verdiept, maar snel es aan gaan beginnen denk

Mmmm...ik wil heel graag een leuke foto van Roos en Linde maken als engeltjes in sepia ofzo. Maar Linde heeft een hekel aan foto's maken dus....we zullen zien.
Ik vind het idee van geen kaarten sturen ook wel wat!!! Maar er zijn ook altijd mensen met wie we een kerstkaarten-relatie hebben hahahaha....
Heb bij de Hema ook al hele leuke gezien, erg makkelijk.
Eerst de sint dan zien we wel weer verder.

groetjes Daniëlle

Terug
Bovenaan