Durf niet te hopen

Positief is positief toch?
Alvast een klein beetje gefeliciteerd.
Hoop dat ik mij morgen bij je kan aansluiten,want dan mag ik eindelijk gaan testen.
Gr. Suusje

Hoi Sas,

Ik zit in ronde 6 ofzo, maar dat is wel na een jaar. Ik moet wachten tot dag 35 omdat m'n ei op dag 17 gesprongen is. Misschien test ik wel op zaterdag of zondag, dan hoef ik tenminste niet naar m'n werk (als ik tegen die tijd nog een baan heb, zie mijn andere berichtje).
Ik blijf duimen voor iedereen!

Hoi Saskia,
ik kan mij bij je aansluiten.Heb afgelopen dinsdag positief getest.Zo onwerkelijk eindelijk na 3,5 jaar zwanger.Vind het nog zo ongelofelijk.Al had ik er vanaf begin af aan na terugplaatsing IVF al goed gevoel over.Alle andere keren had ik dat niet.
Heb gelukkig 11oktober al eerste echo.
Dus moet nog even geduld hebben,maar na al die jaren kan dat er ook nog wel bij.

Gr. Suusje

Hoi Suusje,
Ja inderaad ongelooflijk. Kan me voorstellen dat het niet direct tot je doordringt na al die tijd! Daar heb ik al een beetje last van terwijl wij ' maar' anderhalf jaar bezig zijn en tussendoor nog even zwanger zijn geweest. Toch bijzonder he hoe we het blijkbaar kunnen aanvoelen of het goed zit of niet...

Geniet er maar goed van, ga ik ook doen! Gisteren was m'n nod en had vanochtend (weer) een knalpositieve test in m'n handen! Ben verder ook ontzettend moe en vaak misselijk maar ach, heb het er graag voor over! Mag de 12e voor een echo, dus lopen ongeveer gelijk.

Succes de komende weken met wachten!

Gr,
Sas

Grappig lopen we inderdaad gelijk.
Ik ben gelukkig nog niet misselijk,maar mocht ik dat wel worden zal ik zeker niet gaan klagen.Ben zo blij dat het na 3,5 jaar gelukt is dat ik de kwaaltjes als lief neem.Ik ben vooral erg moe en heb niet zoveel trek.Dan lopen we op 1dag na gelijk,want ik ben de 11de 6wk.
Jij de 12de dus?
Leuk hoor.
Lekker gaan genieten.
Ik probeer het wel,maar denk dat het besef meer na de echo komt.

Gr. Suusje

Ja, ken het... Ik probeer ook echt te genieten maar ben toch wel met grote regelmaat bang dat het weer mis gaat. Maar ja, dat is een ander forum he:) Maar zeker voor jou, als je er al zo lang op wacht dan is het idee om het weer te kwijt te raken natuurlijk ook doodeng. Wat je zegt, na de echo (die gewoon goed zal zijn!) écht genieten en verder loslaten. Is tenslotte ook beter...

Ik ben de 12e 6 wk en 4 dagen. Maar heb een late eisprong gehad, pas dag 20...

Succes met wachten en ik hoop dat je je goed blijft voelen!

Terug
Bovenaan