dus toch Familiedag!!

A

Anoniem

Guest
Ik wou even zeggen dat ik het een onwijs leuke dag vond, zo met al die ukkies.
Vanaf het moment dat ik aankwam, had ik het idee dat ik iedereen al kon!!! Je weet tenslotte al best wel veel van iedereen haha
Met de namen van de mamma's had ik nog wel even moeite, maar de meeste kids hekende ik al van de foto's.
Het was heel erg leuk en ik hoop dat we in augustus met een nóg grotere groep zijn!

Liefs van Cissy

Zullen we dan nu alvast een datum prikken, dan kunnen we er allemaal vrij voor nemen en de mannen inlichten dat de dames weer op pad gaan met de kiddo's.

Jolanda

Hoi hoi,

Ja, hier ook.Ik was vanmorgen een klein beetje nerveus,maar dat was echt nergens voor nodig.Eigenlijk ken je iedereen al....Leuk in augustus weer,zijn de kids weer een stuk groter en mobieler....Leuk,leuk, leuk....

Groetjes Kitty en Tess.

Hoe dan ook,ik ben van de partij de volgende keer!
Nu jullie terug zijn en vertellen hoe leuk het was baal ik nóg meer dat ik er niet bij kon zijn,ik gun jullie natuurlijk zo'n mooie dag,maar stiekum steekt het een beetje.
Dus prikken die datum dames!!!

Groetjes Tanja

wat vinden jullie van donderdag 23 augustus  dan mogen jullie  meteen op Fabio's eerste verjaardag komen!!!!!

Ik heb er ook erg van genoten. Het klikte allemaal meteen en het was inderdaad alsof we elkaar al vaker gezien hadden. Helemaal super dus!!

Toch mooi dat dit op de dag van vandaag nog kan hè!!

Trouwens,..

Ik ben heel wat grammetjes kwijt van dat op en neer geren (compenseerd de al opgegeten frikandel haha) met die camera haha,.. Maar ze zijn zo leuk geworden!! Hihi..

Esmé mv Kay

Is goed !! Dan komen we met alle dames en kids bij jou in de achtertuin Fabio's 1e verjaardag vieren en kunnen we direct ook onze verjaardagen van de kinderen vieren !!

Terug
Bovenaan