dus toch Familiedag!!

Jaaaaa leuk en dan brengen we allemaal lekker broodjes en meer lekkers mee en laten we Sonja Bakker thuis(die mag nie mee)

Nooit   van gehoord....
Ik maak een Killer-Broccolitaart.....

Liefs Annet

Als er in augustus weer een "familiedag" georganiseerd gaat worden, probeer ik toch ook van de partij te zijn hoor. Alleen al het feit dat ik Geer en Goor gemist heb!! Lijkt me zo leuk om hen een keer te ontmoeten. En jullie natuurlijk!! Ik zou echter wel moeite hebben met iedereen herkennen hoor. Ik vind het knap dat jullie allemaal zo goed weten wie wie is en welk kindje bij welke mama hoort.

Groetjes Fonske.

Hey meiden,

Het was echt supergezellig....de tijd is voorbij gevlogen en de kids hebben zich allemaal super goed gedragen....was wel blij dat Yoëll zo af en toe ook kon lopen anders werd ie wel vervelend hahaha

Nou tot de volgende datum....GEWELDIG lekker picknickken...!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met frikandellen van Cissy

Ik heb wel een (behoorlijk) grote tuin. Hier mogen jullie picknicken... Alleen een beetje ver weg voor de zuiderlingen onder ons....

HappyM.

Is helemaal niet erg,eind rijen heb ik graag over voor een keigezellige dag.....

Groetjes Kitty en Tess.

Marieke is aankomend weekend goed
Dan zitten we in Linde, das vlak om de hoek bij jullie

Terug
Bovenaan