dus toch...

Nou, ben dus geweest. Zware reflux en een hartruisje. Hartruisje was niet om me zorgen over te maken, dus dat doen we maar niet dan. De reflux moeten we verder behandelen met ophoging van medicijnen. Dus heel zakje nexium en meer motilium. Voor de krampjes mocht ik nu wel infacol gaan geven. Dus ook hier wordt gehoopt dat die wat zal gaan helpen. Vervolgens gaan we dus weer afwachten wat de medicijnen doen.....

Moet over 3,5 week terug. Als er binnen 2 weken geen verbetering optreedt gaan we over op hypo-allergene voeding. Hij heeft het wel over die friso gehad, maar wilde dan nog een stapje hoger gaan. (schijnt 1 voeding te zijn, waar ze helemaal niet meer op kunnen reageren) Kwam de ka van de oudste nog tegen en ik baalde erg dat ik haar niet had. Hebben even gebabbeld, maar ze heeft vanaf volgende week vakantie. 3 september moet ik met de oudste ook bij haar zijn en dan ga ik met de andere ook over naar haar als het even kan. Ik voel me dus wel afgescheept, maar je kunt zo weinig doen. Heb nog wel het een en ander voorgesteld en gezegd dat het zo echt niet langer kan, maar hij wil weten wat er wel en niet werkt. Ik zou zelf liever alles tegelijk omgooien en met andere voeding beginnen. Maar snap ook wel dat hij anders daar over denkt.

Ohw je moest gisteren dus gaan....
Kan me heel goed voorstellen dat je je afgescheept voelt...zo voelde ik me gisteren ook.
Hopelijk baad het nu, 2 weken is wel weer heel lang he...
Als je er niet goed bij voelt zal ik dat gewoon melden en idd overstappen.
Het is jullie kind!!
Ik wist niet dat er nog een andere voedng bestond dan die wij hebben...zo kom je er nog achter..

Nou bij ons moest het ook beter gaan, s middags dacht ik ook ff dat het beter ging maar de fles van 1900 uur was een drama, ik had haar pas stil om 2200uur, dat kan toch niet..en om 2300uur mocht ze weer haar nieuwe fles.:(
Die infacol helpt dus ook niet...ik ga vanmiddag gewoon weer bellen, net zoalng dat ze helemaal gek van me worden.
Die kleintjes moeten toch gewoon geholpen worden wat is dat nou...

IK ben benieuwd.

Hopelijk wordt het snel beter bij je, hou me op de hoogte!
Heb ik tenminste 1 lotgenoot, die weet waar je voor staat.
Ik meen dat ik iedereen om heen hoor met een kleintje hoe leuk het wel niet is en hoe goed ze het doen....DAT WILLEN WIJ OOK!!!!

Nou hier nog niet echt een verbetering. Maar dat had ik ook niet verwacht. Wel gaat het iets beter met de krampjes. Maar dat kan toch per dag verschillen, dus ben er nog niet voor in een juichstemming. Die voeding waar hij het over had heet Neocate ofzo. Schijnt 48 euro per 400 gram te kosten. Maar als het moet dan moet het. Zou wel fijn zijn als die vergoedt wordt maar dat is niet zeker.

Hoop dat je meisje snel een beetje opknapt. Want dit is echt even een hel. De momenten dat hij weinig of geen pijn heeft, zijn wel genieten. Dan lacht hij wat af en ligt heerlijk te kraaien dan.

Nou we zijn inmiddels ook bij de kinderarts geweest.
Ik heb gisteren maar weer de huisarts gebelden duidelijk laten merken dat ik met SPOED geholpen wou worden at dit geen doen was..
En verrempel het werd aangenomen en ik kon de volgende dag al terecht~!!!!!!!
Ongeooflijk, wnt normaal moet je weken wachten maar was wat blij.

Inmiddels zijn w terug en inderdaad heftige geborgen reflex, met mogelijk een koemelk allergy.
Ze zei dat we goed op weg waren en alles al deden wat je kon doen.
We zijn inmiddels 1 dag over op de andere voeding.
Ze zei dat dat ongeveer een week duurde voordat het zijn werking zou doen.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ze gisteren een hele goede dag had, weinig (totaal 3 uur ) gehuild maar niet zo histirisch als die weken ervoor, maar durf niet te hard te juichen.

Als het volgende week woensdag niet beter ging dan werd onze kleine een paar dagen opgenomen.
.....mmmmm...

Duswe hopen het maar.

Sinds ze over is op die andere voeding heeft ze andere ontlasting, drinkt de flessen niet meer leeg maar huilt vele male minder...of het is toch die nexium.
EErst maar eens de aankomende dagen aan kijken.

Wel wil ze echt niet slapen en moet ik haar daar eerst bij helpen, een kwartier in slaap wiegen en dan in haar bedje leggen, mmm ook niet handig maar ja alles beter dan 12 uur huilen en een klein meisje me heel veel pijn!

Ik kijk het het weekend nog aan, maar als het zo blijft, bel ik maandag alsnog naar de kinderarts. Koen is nu 2 maanden en vanaf het eerste begin heeft het ventje pijn. Eerst dacht ik van krampjes, maar geef hem vanaf dag 2 al nutriton omdat het maar omhoog bleef komen. Dat van die goede weg werd mij ook al verteld. En dat we er eigenlijk alles al aan deden. Ja leuk, maar ik zit nog steeds met een kind dat het uitschreeuwt van pijn. Ik snap wel dat ik de medicijnen een kans moet geven maar met alleen ophogen komen we er niet naar mijn gevoel.

Ik hoop voor je dat ze een stijgende lijn aanhoudt.

Dat moet je ook zeker doen dan!
Hier gaat het al 2 dagen de goede kant op (afkloppen).
Ze huilt niet meer zo histerisch en zoveel.
Heb echt het idee dat ze nu nog maar huilt omdat ze het warm, honger of dr broek vol heeft.
Ze heeft vanacht zelf tot 04:30uur doorgerukt.

Vanochtend was alleen pittig want toen wou ze niet slapen en zat ik de hele tijd met haar op de arm , maar ja als dat het enigste is.
Ik heb het gevoel dat de voeding echt iet doet want ze heeft ook vele dunnere ontlasting volgens mij voelt ze zich daar wel prettig bij...

Maar we zijn er nog niet, maar er zit verbetering in.

Ga ervoor, trek aan de bel en goed want je ziet bij mij wel in een keer wordt je gehoord en bent meteen aan de beurt.

Hou me op de hoogte!

Heb vandaag toch de kinderarts weer gebeld. Gaan nu starten met Friso Allergy Care. Even slikken, want ik moet het voorlopig zelf betalen en 40 euro per verpakking hakt er wel even in. Maar goed, als het dan maar helpt. Moet straks ook naar de dietiste met Koen om vast te stellen of het daadwerkelijk een allergie is en wat we dan met bijvoeding moeten doen. Mocht dit ook niet helpen, dan kunnen we nog wel andere medicijnen krijgen, omdat het eventueel ook bijwerkingen kan zijn van degene die hij nu krijgt. Als het helemaal niet verbeterd of ik ben echt de wanhoop nabij, dan wordt Koen opgenomen voor observatie en verder onderzoek. Het eerste flesje zit er nu in en hij slaapt. Ik hoop dat ik binnen een paar dagen toch wel verschil ga zien.

Zelf betalen??
Waarom hebben ze je het niet voor geschreven?
Echt raar, bij mij hebben ze dat zonder problemen gedaan.
Hopelijk slaat het in bij je mannetje en komt er eindelijk verbetering in...

Ik had stiekem ook de hoop want het leek weer even beter te gaan, maar vorige week was het echt weer vreslijk.
Van het buro zijn ze ook langs geweest en die zei dat het ook echt niet goed was en dat ik echt aan de bel moest trekken.

Nou dat heb ik dan maar meteen weer gedaan en nu ligt ze in het ziekenhuis! :(
Voor zeker een week en gaan ze verdere onderzoeken doen.
Gelukkig was ze de eeste uren ook zoals thuis en zagen hun ook hoe ze was.
Ze hebben haar vandaag geobserveerd en morgen gaan ze eea aanpassen kijken waar ze op reageert.
OOk iser bloed en urine afgenome.
Oa ook voor allergieen en wat denk je...daar krijgen we pas over 6 weken de uitslag van!! niet normaal he.
IK denk dat ze nog erg last van de voeding heeft maar ze zeiden dat het wel een aantal weken tot maanden kon duren dat de voeding in gewerkt was...mmmm

Het is tegen mijn gevoel in om mijn kleine meid in het ziekenhuis te hebben liggen en ik er niet 24 uur per dag bij kan zijn omdat ik natuurlijk ook nog de oudste heb, heb het ook erg moeilijk maar het kan gewoon echt niet langer zo en hopelijk is het een week waard en krijgen we er een tevreden kindje er voor terug..

Succes en sterkte in de strijd

Terug
Bovenaan