duur van bevalling

A

Anoniem

Guest
hoi

bij mijn eerste bevalling heeft het 44 uur geduurd voor wesley er eindelijk was
nu heb ik gehoord dat de 2de vaak sneller gaat
hoe lang deden jullie over de bevalling?

het is niet mijn bedoeling om hier horror verhalen te plaatsen maar ben wel nieuwsgierig
zelf denk ik eigenlijk achter af gezien dat ik de bevalling misschien onbewust wel een beetje heb zitten tegen houden
dit omdat ik altijd graag de controle heb en me daarom misschien wel niet heb willen overgeven

Hoi Ilona,

Ik vond mijn eerste bevalling al pittig. Die heeft 27 uur geduurd.
Maar als ik jou hoor valt het nog mee dus.
Ik hoop deze keer ook op een snellere bevalling.
Ik heb me nu in ieder geval al voorgenomen om als de ontsluiting weer niet vordert een weeënopwekker te vragen. Toen ik aan het einde dit infuus kreeg had ik heel snel volledige ontsluiting.
En als het weer zo lang duurt wil ik pijnbestrijding. De vorige keer zei de arts dat ze normaal al pijnstilling zouden hebben gegeven als een bevalling zo lang duurt, maar ik ving de weeën te goed op grrrr.
Ik heb er in ieder geval wel van geleerd.

Maar ja, ik laat het maar weer over me heenkomen. Slechter als de eerste bevalling kan het in ieder geval niet worden.

Ook hoop ik dat ik nu meteen mijn kindje bij me mag houden. Mijn eerste kindje heeft vier dagen op de couveuse-afdeling gelegen. Ze had zuurstofgebrek.
Maar is gelukkig helemaal goed gekomen, was wel spannend.

Ik wens jou en de andere dames een goede bevalling.
Voor niks krijg je het niet (weet ik uit ervaring) maar het kan ook anders dan mijn eerste bevalling.

Groetjes!

Ik heb weleens gehoord dat de eerste bevalling je ervan uit moet gaat dat dit minimiaal 12 uur zal duren, maar 44 en 27 uur vind ik heel erg pittig hoor!

Mijn eerste bevalling duurde 5 1/2 uur dus dat is heel snel. De tweede bevalling zal ik mee gaan maken in Maart dus we wachten af..

Succes

groetjes,

Suus

Hai Ilona,

Ik hoop voor jou dat het deze keer een stuk vlotter gaat, de helft zou al super zijn, maar liever nog sneller.
Ik besef me dat ik een bofkont ben met 2 uur en een kwartier en de 2e in een uur en ttien minuten, de derde komt eind mei/begin juni 2008.

Wens jou al wel vast heel veel sterkte,

Groetjes Inge

hoi inge,

haha dat heb je in een rap tempo gedaan
hoop dat het bij mij nu ook een stuk sneller gaat
vond het echt een nachtmerrie en heb liggen schreeuwen dit nooit meer
ik heb bijna 9 jaar woord gehouden ( nee het is niet de rede van het grote leeftijdsverschil maar de eerste jaren heeft het zeker mee gespeeld)

ik wens iedereen een heel fijne zwangerschap toe en natuurlijk een vlotte bevalling

liefs

Hoi,

Bij mij is de 1e ingeleid, dat duurde 6 uur, was niet leuk door een weeenstorm, de 2e kwam in net 3 uur en dat was echt een relaxte bevalling, lekker thuis.
Ik ben nu heel net zwanger van de derde en ik maak me ook wel zorgen over de bevalling al duurt dat nog 8 maanden. Je hoort toch ook dat 3e kinderen weer langer duren dan de 1e en 2e. Tussen die twee bevallingen zat anderhalf naar, straks zit er 4 jaar tussen. Misschien maakt dat ook nog uit.

Mijn bevalling heeft 47 uur geduurt. De ontsluiting wilde maar niet vorderen. Gelukkig wordt er een volgende keer sneller ingegrepen en kan ik wat dat betreft met een gerust hart aan een volgende zwangerschap beginnen.

Groetjes,
Nelly.

hoi,

mijn eerste bevalling nu bijna 15 jaar geleden duurde in totaal 19 uur,
de tweede zo,n negen jaar geleden 32 uur, en de derde bevalling nu bijna 6 maanden geleden in totaal 4 uur, en dit was de grootste baby die ik tot nu toe heb gehad, ook ben ik drie keer ingeleid maar dat zegt ook niets dus de middelste was het zwaarst wat pijn en alles wat erbij komt kijken dan en deze woog maar 2900 kg dus je kan het van te voren nooit weten, heb alleen bij de eerste hechtingen gehad en bij de tweede en derde niet.

groetjes bianca

Terug
Bovenaan