duur van bevalling

Hoi, Mijn eerste bevalling duurde 12 uur, en eindigde in het ziekenhuis.
De tweede bevalling duurde ook 12 uur, maar ging ''vlotter'', en thuis.
De derde bevalling was ook thuis in zo'n 3 uur!
Vond het heel vlug gaan, en heb niet eens zoveel weeen gehad voor mijn gevoel.
Wel heftig dat het zo snel was..
Succes, R

Hoi,

mijn eerste bevalling duurde nog geen zes uur (ik werd ingeleid), mijn tweede duurde ongeveer twaalf uur (thuis) en de derde heeft precies negenenzestig minuten geduurd (spontaan in ziekenhuis i.v.m.  schildklieraandoening, waardoor ik bij de gynaecoloog liep).

Groetjes van Marloes

Hoi hoi,

Ook ik hoor tot de gelukkigen waar de bevalling snel ging.
Nigel was er binnen 3 uurtjes. ik hoop dat de 2e (over 4 weekjes) ook zo snel gaat.

Mijn moeder spant de kroon met snelle bevallingen. Ze heeft er 2 gehad en allebei binnen het half uur. Mijn vader heeft daardoor mijn zus ter wereld moeten brengen, bij mij waren ze net op tijd.
Mijn moeder heeft ook nooit weeen gehad (heerlijk lijkt me dat) en had meteen volledige ontsluiting.
Wel zegt de vk dat dit echt uniek is en bijna nooit voorkomt.

Maar ik zeg maar zo, eruit moet het!
Iedereen een hele voorspoedige bevalling!
Groetjes Linda

Ik herken dat wel een klein beetje. Ik liep op het ziekenhuis ivm pre-eclampsie. Ik was daar op Koninginnedag en toen zeiden ze dat ik al 3 cm ontsluiting had. Ik wist echt van niks. De volgende avond, 1 mei, om 22.45 uur braken mijn vliezen, ook toen had ik nog geen wee gehad, die kwamen pas na het breken van de vliezen. Om 7.57 uur is mijn dochter geboren. Erg vlot voor een eerste als je het mij vraagt en het ging super!

Groetjes, Marisa

hoi,

Ik heb een dochtertje van 1 jaar en ze is binnen 2,5 uur geboren. Dus van de eerste tot de laatste wee.
Wel moet ik zeggen dat ik 4 dagen daarvoor uren lang al een soort voorweeën heb gehad. Dus waarschijnlijk liep ik al vanaf toen met ontsluiting.
Die 2,5 uur was wel met een weeënstorm en dat maakt me bang voor eventueel een toekomstige bevalling (ik ben niet zwanger nu). Ik kon vanaf dat allereerste moment geen stap meer zetten, ik was letterlijk gevloerd, dus wat als ik dan niet thuis ben???

groeten Elke

Hai hai

ik doe niks op wat ze allemaal zeggen (verloskundigen). Mijn eerste meid duurde 5,5 uur en de 2de dame 5 uur, en ik kan je zeggen dat de 2de bijna 4,5 kilo was! Ben niks ingescheurd of ingeknipt. Nu wacht ik met spanning de 3de af, mits het goed gaat natuurlijk. Zie er wel weer tegenop moet ik zeggen. De jongste is 9,5 jaar dus poos geleden. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over de bevalling. Ik persoonlijk zeg van: maak je niet al te druk hierover en zie hoe het komt. Des te ontspannender ben je en des te beter zal het gaan...

Groetjes Gerda

Terug
Bovenaan