Duurt lang!!!

Leuk dat jullie ook graag een kindje willen. Helaas is het niet zo makkelijk als het lijkt. Want de meeste worden pas na een jaar zwanger vertelde mijn huisarts. 
Ik ben na eigen berekening nu 5 weken zwanger en dat gebeurde in ronde 13! Ik zou de dag voor mijn NOD naar de gynaecoloog gaan om het ziekenhuis traject in te gaan, maar gelukkig was dat niet meer nodig, want ik had alle symptomen en een positieve test in handen. 
Je heb maar 20% kans op zwangerschap elke maand en ik wil je niet bang maken! Er moet net een goede zwemmer bij jouw eicel komen die zich bevruchten en innestelen.
het maakt niet altijd uit hoevaak je seks heb, want wij hebben in de maand dat we zwanger raakte maar 1x in de vruchtbare periode seks gehad
hopelijk kom je er een beetje uit! En je mag me altijd dingen vragen.  En maak je vooral niet druk maar laat het los hoe lastig het ook is
 
Hier bij de 1e wel ovulatietests op een gegeven moment omdat het me zo bezig hield en het telkens zo'n teleurstelling was. Na de 1e keer met de test meteen raak. (Eerst van kruitvat en als het donkerder werd die van clear blue die geeft op het hoogtepunt een smiley) Misschien toch eens proberen, bij ons werkte het goed :)
 
Lastig he dat wachten? wij zijn nu alweer een tijd bezig voor de tweede. 
Onze dochter is geboren na 3 jaar ziekenhuis traject uiteindelijk dmv ivf. Wij hoopte dat het nu niet nodig zou zijn maar volgende maand toch weer het traject in nu hoopende dag deze laatste maand op de natuurlijke manier toch een klein wondertje.
 
succes dames 
 
Bedankt voor jullie reacties! 
Wij hebben ook niet om de dag tijd om te klussen omdat dat ivm ons werk niet haalbaar is.. we hebben geprobeerd om juist tijdens de vruchtbare dagen veel te klussen maar het maakt inderdaad niks uit.. we moeten gewoon geduld hebben!
 
Terug
Bovenaan