Dwars in bed

Hallo,

Na 2 maanden wordt het advies gegeven om geen band meer om te doen. Dan kunnen ze verstrikt raken. Doe hem iets warms aan zodat hij het niet koud krijgt.
Groetjes,
Lot
 
Niet vastleggen, dat is toch zielig! Laat hem maar lekker kruipen door zijn hele bed, als je hem in een warme slaapzak doet en hem warm aankleed kan hij echt niet koud worden. Onze zoon is ook een woelwater maar laat hem maar lekker woelen hoor. Als ik naar bed ga leg ik hem weer goed en 's morgens ligt hij weer omgekeerd. So be it.
 
mijn eerste zoon kroop altijd naar boven in zijn bedje en op zijn buik en sliep zo lekker rustig(heb ik vanaf 10 mnd laten geworden, vond dit wel eng i.v.m. verhoogde kans op wiegedood als ze op hun buik liggen)kroop dus niet onder de dekens vandaan(maakte het bedje gewoon hoog op). mijn 2e zoon doet hetzelfde maar wil niet op zijn buik gaan slapen, werd dan ook halverwege de nacht huilend wakker. heb nu een laken te leen waaraan een band met klitteband vastzit. het lakentje doe je onder het matras door en de band om zijn buikje en tussen zijn beentjes door. hij kan nu wel op zij draaien(wat hij graag wil)maar niet meer doordraaien op zijn buik(wat hij niet wil). prima oplossing en heel veilig!!!!!
 
Terug
Bovenaan