<p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Hallo allemaal,</span></p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Ik ben nu 25+2 en heb vanochtend een controle gehad bij de verloskundige.</span></p><p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Alles gaat en groeit super goed, hartje klonk super alleen is de kleine man aan de ''te''grote kant maar dat wist ik al van de 20 weken screening. Vandaag heeft de VK gevoeld aan de buik en merkte op dat het ruggetje aan de rechterzijkant van mijn buik ligt en het hoofdje naar boven, ze twijfelt wel of het een stuit of dwarsligging is. Ik moet met 32 weken terug komen voor een extra prenatale screening omdat mijn placenta voor de uitgang licht, in plaats van 20mm hier 10mm en dan moeten ze ook kijken of de kleine wel goed licht (gedraaid is). Ik ben hier best wel van geschrokken.</span></p><p> </p><p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Zijn er meer dames waarbij de baby in stuit of dwarsligging lag en alsnog is gedraaid? </span></p><p> </p>