Dyenthé geboren vorige week met 35 weekjes

Hey dames,

Allemaal bedankt voor jullie felicitaties he...
En ja zal iedereen dan maar gelijk geven met dat haar zeker?:)
Iedereen zegt dat dus van tgoh ze heeft veel haar...ikzelf dacht dus dat elke baby zoveel haar had maar nu ik er ben op beginnen letten op de andere kindjes die ook in de couveuse ligt dan zie ik het dus eigenlijk ook,ben wel blij want er lag een meisje bij mij op de kamer die marokaanse was,voor ik bevallen was dan en die haar kindje had ook zoveel haar en vond dit zo schattig,maar wss door dat babytje te zien dat ik al gewend was aan zo'n bosje haar he :)
Liefs orchi

Hier nog eens een fotoke van men kleine meid,vond deze zo schattig dat ik hem er wel nog wou opzetten

En hier is ze nog is...
En ik maar zo fier zijn he hihi

Liefs orchi

Hey dames,

Wou hier even nog eens komen zeggen hoe het met men kleine pruts gaat :)
Ze doet het veel beter hoor,ze was erg veel afgevallen maar sinds gisteren zit ze trug op haar geboortegewicht dus das goed he,gisteren maar liefs 50 gram bijgekomen en vandaag weer,dus ben echt heel blij hoor...
Ze ligt sinds gisteren dan ook niet meer in de couveuse maar in een gewoon bedje,ze heeft wel nog haar sonde maar ze begint echt heel goed te eten hoor,ze laten die nog zitten voor de zekerheid e want deze middag hebben ze die toch nog even moeten gebruiken..
Met een beetje geluk mag ze vrijdag naar huis en anders hoop ik op maandag..
Zo nu weten jullie toch ook iets meer he..
Liefs orchideke

Wat een scheetje zeg... mooie foto's hoor!
Fijn dat het goed gaat met je meisje, hopelijk komt ze snel naar je toe!

gefeliciteerd met je kleine wonder, hoop dat ze snel naar huis mag met volledig gezondheid,   sterkte en rust lekker uit.

Manal 38+4

Terug
Bovenaan