A Anoniem Guest aug 12, 2007 #11 Britt kwartier oud Britt 3 dagen oud Britt 6 maanden oud (Anky van Grunsen in de dop! )
A Anoniem Guest aug 12, 2007 #12 Hier 4 dagen oud.............( de vroegste foto die op mijn hyves staat.....) En hier bijna 5 maanden Het gras is precies hoog genoeg............
Hier 4 dagen oud.............( de vroegste foto die op mijn hyves staat.....) En hier bijna 5 maanden Het gras is precies hoog genoeg............
A Anoniem Guest aug 12, 2007 #13 1 week oud 5 weekjes oud 9 weekjes oud 13 weekjes 17 weekjes dinsdag word hij 19 weekjes, nog 2 weekjes wachten nog voor de volgende berenfoto
1 week oud 5 weekjes oud 9 weekjes oud 13 weekjes 17 weekjes dinsdag word hij 19 weekjes, nog 2 weekjes wachten nog voor de volgende berenfoto
A Anoniem Guest aug 12, 2007 #14 Renzo 3uurtjes oud Renzo nu 7maanden en 2dagen wat veranderen de kinderen toch leuk onderwerp trouwens
Renzo 3uurtjes oud Renzo nu 7maanden en 2dagen wat veranderen de kinderen toch leuk onderwerp trouwens
A Anoniem Guest aug 12, 2007 #16 hmmm ik heb z'n kop een beetje bol gemaakt, fotje met knippen en plakken, zo dik is hij niet hoor haha
hmmm ik heb z'n kop een beetje bol gemaakt, fotje met knippen en plakken, zo dik is hij niet hoor haha