Early Etos.. licht streepje?

<p>Hello dames!</p><p>mijn vriend en ik zijn al even bezig met zwanger worden.</p><p>nou was ik met de provera kuur gestart omdat ik pcos blijk te hebben en we graag wouden kijken wat deze kuur zou doen!</p><p>nou moet ik vandaag ongesteld worden maar ik heb zon gevoel alsof dat niet zou gebeuren.</p><p>ik heb net een test gedaan met de early test van Etos (ochtend urine) en lijk ik een heeel licht tuurstreepje te zien.</p><p>mijn vriend wil ik het niet laten zien want wil hem geen valse hoop geven!</p><p>nou vroeg ik me af of jullie deze ook zien of dat ik het me gewoon verbeeld?</p><p>hoor graag jullie mening ?</p><p>xxx</p>
 
bedankt voor jullie berichtjes :)
ik ga hem indd over ongeveer 2 dagen nog eens doen...
ben heeeeeeeeeel blij met dit lichte streepje maar vind hem nog te licht om echt te zeggen dat ik zwanger ben!
 
probeer de foto te bewerken om te kijken of ik het streepje beter kan zien, helaas gaat het bewerken me niet goed af haha
 
Zie ook een licht streepje! Misschien ook nog even een ander merk proberen morgen of overmorgen! Action en kruitvat zijn wel gevoelige testen! 
 
Terug
Bovenaan