Early Etos.. licht streepje?

hoelang heb je de urine bewaard en hoe heb je t bewaard? en hoelang heb je de teststaaf in de urine gehouden? ik zou t nogmaals proberen met ‘verse urine’ en bij mij (was 5 dagen voor nod) verscheen er pas na de aangegeven 5 min een streepje bij de kv 2 voor 5. Ik hoop dat je toch nog een streepje mag zien! 
 
Ik denk toch wel zon 3/4 uur verstopt in een kastje in de badkamer...
wou m’n vriend er nog niks over vertellen zodat het een verassing zou zijn.
ik ben 7/10 met de provera kuur gestopt en zou na 4 dagen ongesteld moeten worden.. alleen 8/10&9/10 een beetje bruine afscheiding (sorry voor de ranzige details) maar net genoeg voor een inlegkruisje..
daarna helemaal niks!
vandaag wel wat krampen maar voelt niet echt als ongesteldheid krampen..
 
Provera is ervoor om een menstruatie op te wekken. Als ik het nu goed lees heb je nu geen eisprong gehad, maar wacht je op de menstruatie die de provera gestimuleerd heeft. Daarna is het afwachten of je een eisprong zal hebben en dus weer een menstruatie vanuit jezelf (of dus zwanger). 
Na de provera wordt vaak clomid voorgeschreven om een eisprong te stimuleren. 
Voordat je provera gebruikt moest ik eerst een test doen, omdat je dit niet mag gebruiken als je zwanger bent (kan zijn).
Dus volgens mij kan je nu ook niet zwanger zijn...... :(
 
balen zeg! Dat hij nu spierwit is! Had gehoopt voor je dat hij duidelijker was! 
Afwachten is het enige wat je nu kunt doen helaas! En anders als je over een aantal dagen nog geen menstruatie hebt gewoon nog een test ertegenaan gooien en dan gelijk met ochtendurine.
Laat je weten hoe het is afgelopen? 
 
@gerako nou ben ik er wel vergeten bij te melden dat ik ongeveer 2 weken voordat ik met de kuur begon, wel ongesteld was.
ik weet niet of de provera er kan voor hebben gezorgd dat ik nu een eiersprong heb gehad?
Ik ben 26/9 met de kuur gestart.. dan had ik rond die dag dus meteen mijn eiersprong moeten hebben gehad? Dan had de “bruine afscheiding” van 8/10& 9/10 een innesteling bloeding kunnen zijn geweest aangezien ik las dat deze meestal na ongeveer 11 dagen komt.. of is dit niet mogelijk? En zowel, wanneer zou ik dan positief moeten kunnen testen? Nog steeds niet ongesteld....
 
@Mammaaaa ja vind ik ook!
tot nu toe nog niet ongesteld.. ik wacht weer een paar dagen met testen :) 
hou je zeker op de hoogte! Hoe gaat het met jouw zwangerschap? ?
 
@witteroos ik hoop het zo voor je! 
Ja met de zwangerschap gaat goed. Ik merk eigenlijk niks.... af en toe alleen hoofdpijn verder niet veel kwaaltjes.
Ook wel weer spannend hoor vraag me dan toch ook wel weer af of alles in orde zal zijn omdat ik niet veel merk. Maar hadden afgelopen maandag een kloppend hartje dus ga ervan uit dat het goed is. Toch spannend hoor tot die 12 weken..
Ben zo benieuwd! Moet 24 oktober weer terug voor de termijnecho! 
 
 
 
[quote quote=10121701]@gerako nou ben ik er wel vergeten bij te melden dat ik ongeveer 2 weken voordat ik met de kuur begon, wel ongesteld was. ik weet niet of de provera er kan voor hebben gezorgd dat ik nu een eiersprong heb gehad? /quote]
Opzich is Provera ervoor om een bloeding op de wekken, zodat je cyclus weer word opgepakt door je lichaam. Maar omdat je zo kort ervoor nog een menstruatie hebt gehad zou het kunnen dat je toch een eisprong had uit jezelf.  
Spannend hoor!
 
 
 
Terug
Bovenaan