Early test negatief

<p>Hi!</p><p>Overmorgen (28 feb) is mijn nod. Ik had toevallig nog een early liggen dus die heb ik net gedaan, maar helaas... :-( natuurlijk kan het dan altijd nog maar ik voel de hoop al in mijn schoenen zakken, haha. Wat misschien ook beter is. </p><p>Heb dan een beetje het gevoel alsof de test helemaal geen twee streepjes kan krijgen, haha. </p><p>Iemand ervaring mee? :( </p>
 
Ik had 4 dagen voor Nod positief met een early.
Verschilt bij iedereen, even afwachten en vanaf nod weer testen als de menstruatie uitblijft ?
 
xx
 
Hoi, 
Ja afschuwelijk, na bijna een jaar eindelijk zwanger van de 2e. Ik zat ook elke maand een paar dagen voor m'n nod al met early testen te mieren.
En met gevouwen handen en ogen dicht stiekem met 1 oog te gluren naar die test..
Wat een teleurstelling elke x en ik begon ook te denken soms dat het aan de testen lag(lag het natuurlijk niet) 
Nu dik een maand geleden had ik de hoop al opgegeven eigenlijk en ookal was ik 2 dagen overtijd, door mijn onregelmatige cyclus - 24/28 dagen- dacht ik ook echt niet dat het raak zou zijn..
Maar toch 2 streepjes! Kon me ogen niet geloven! 
Koppie op het komt vast wel! 
Hoelang proberen jullie al als ik vragen mag? 
Liefs nina
 
Dank jullie wel! Ik ben heel erg benieuwd...
Spiraal eruit laten halen in december 2017 en sinds toen al eigenlijk bezig.. al dan een paar maanden later echt serieus/serieuzer.
Mijn cyclus kan ook heel onregelmatig zijn. Meestal rond de 34/36 dagen maar afgelopen maand 40 en een paar maanden geleden zelfs 50.. ik ben zo bang dat het niet eens kan bij mij!
Al goed, ik wacht nog even af en we zullen het zien..
 
Dankjewel! 
Ja ik begon op een gegeven moment ook te denken dat ik onvruchtbaar was geworden. 
Je haalt je van alles in je hoofd, alshet maar niet wil lukken.
Ik had ergens gelezen dat als het na een jaar proberen niet raak is je altijd voor een informatief gesprek bij je huisarts langs mag gaan. 
Wel een lange cyclus en ook onregelmatig indd.  Heb je al ovulatietesten geprobeerd. 
Ik wel een paar maanden maar toen het toen ook iet lukte daar ook maar weer mee gestopt en uiteindelijk, gewoon onder gelukt dus. 
Ik duim voor je! 
 
 
Ik ben inderdaad naar de huisarts gegaan laatst met mijn vriend. Hij werd getest, alles kwam goed terug, ik getest op chlamydia (had ik niet, wist ik al) maar ze willen mij niet doorverwijzen omdat ik jong ben. Snap 't, heb 'alle tijd van de wereld', maar als persoon zou je toch graag willen weten of je aan het proberen bent en dat het ook daadwerkelijk kan lukken.
Ik denk eraan toch weer te gaan om het nog eens te proberen als het weer niet raak is... 
Ovulatietesten een tijdje gedaan, maar werd er iets te obsessief van dus daarna gestopt! 
 
Ja vervelend, bij was het net binnen een jaar. Februari 2018 spiraal laten verwijderen en februari 2019 positief. 
Ik had ook al de plannen deze maand naar de huisarts te stappen eigenlijk. 
Ja vind dat zo vervelend, omdat je jong bent, heb je alle tijd pffff ben ook pas 25. 
Kunnen we jong zijn maar dat betekent niet dat je meer gebuld hebt ofzo haha.. 
En lekker doen waar jij je goed bij voelt, het is zo'n rotgevoel ik ken het echt. Als jij denkt er goed aan te doen nog eens naar de HA te stappen en daar duidelijk je onzekerheden uitspreekt,  zou ik dat zeker doen! 
De 1e keer wordt iedereen weggebonjourd volgens mij!
 
Terug
Bovenaan