Early test negatief

Ja, precies! Ikzelf ben dan bijna 21, ik heb altijd al jong kinderen gewild en moeder zijn is dan ook mijn droombaan. Dáárna wil ik een carrière beginnen (als kind ouder is). Altijd al zo geweest. Dan zou het mij toch best verdrietig maken als ik niet kan weten wat er binnen aan de hand is, of er misschien extra hulp nodig is of dat het tot nu toe gewoon pech is geweest. Jong of oud; je wil dat gewoon graag weten!
Te gek voor woorden dat je vijf tot tien jaar moet wachten (overdreven) tot je een afspraak bij de dokter mag maken... haha. 
Wel heel erg fijn dat het nu gelukt is! Hoe voel je je?
 
Haha jaa ik snap je echt! Wilde ook altijd al moeder worden mijn grote droom was dat, en heb mijn eerste zoontje (inmiddels 4 en half) ook iets voor m'n 21 verjaardag gekregen. 
En ja die doktersafspraken, zou er een paar maandjes half jaartje maybe tussen laten zitten. Vanaf de laatste keer dat je geweest ben bedoel ik. Dan mag je echt wel duidelijk aangeven dat ongeacht je leeftijd je nu gewoon duidelijkheid wil!
Ik kon mijn eisprong wel echt een beetje voelen(dacht ik) en de laatste x hem gevoeld te hebben lag die veel eerder in de maand dan het gemiddelde, ik snel naar mijn vriend toe, (we wonen niet samen, bewuste keuze ik vind het heerlijkhaha wel bij elkaar in de buurt gelukkig )  en hebben we even flink geknuffeld zo'n 10 dagen later een piepklein beetje roze bloed bij afvegen toilet, innestelingsbloed dus en nu zwanger leuke is dat we dus zo goed als zeker weten van welke "knuffel "sessie deze baby is! Haha
Hoe langer je er mee bezig bent hoe beter je je lijf leert kennen, al moet ik wel zeggen dat je jezelf er ook knetterleip mee kan maken ?
Voel me nu prima eerste weken ietsje misselijk, maar nu vooral veel vreetbuien, beneden slanke den (nog) dus kan wel een reserve gebruiken! Dankjewel meid x
 
Wat leuk dat je dat zo aan kon voelen! Ik herken het vooral aan mijn stemming en borsten maar niet tot op de dag zelf dat ik het voel. 
 
Nou: eet smakelijk dan! :p 
Ik ga duimen dat het toch nog raak is... heb steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar tot nu toe nog niets. 
 
Terug
Bovenaan