easy walker qtro of bugaboo

Ik ben morgen 7 weken zwanger. we zijn al wel een beetje rond aan het kijken wat voor kinderwagen we willen.

We vinden de bugaboo erg mooi en de easy walker qtro ..

Heeft iemand ervaring met deze wagens?
we wonen zelf op 4 hoog dus hij moet wel makkelijk mee te nemen zijn naar boven.
en comfortabel zijn.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden !

Ik heb de bugaboo cameleon een tijdje gehad. En de wagen loopt op zich wel lekker. Maar als het kindje wat ouder is, mijn dochter is nu 2, dan vind ik de wagen niet meer lekker rijden.
Bij elk hobbeltje buigt de wagen af, en als ik een stoepje af wil, valt de wagen naar voren. (leuk die goede vering, haha).
Ook vond ik het geen fijn idee dat de babybak met klittenband hing, voor mijn gevoel lag het niet beschermd genoeg tegen de wind. maar dat is natuurlijk ieder persoonlijk. succes.

Ik denk trouwens dat de meeste wagens erg zwaar zijn om naar 4 hoog te tillen. Kleine tip: de mutsy slider.
Het onderstel kan je in de schuur laten staan. En de bak/wandelwagen kan je met duwstang en al mee naar boven nemen. Erg makkelijk dragen, en niet te zwaar.

Hoi!

Wij hebben al jaren een Urban Jungle en ik vind het de beste en mooiste wagen van alle wagens :)
Heb er omdat ik ook een gastouder ben, ook de duo wagen van en zelfs die is top!
De wagen is heel licht en makkelijk in de klappen. HEeft maar drie grote wielen en is heel flexibel! Wij wonen in Den Haag vlakbij het strand en met deze wagen is zelfs mul zand easy voor deze wagen. Bos, duinen, modder het maakt niet uit! Het voorste wiel is ook nog vast te zetten.

Ik zou geen andere wagen willen hebben en ik moet ook zeggen dat al mijn vriendinnen hem ook hebben gekocht. Wij wonen ook in een bovenwoning en de trap is voor mij met deze wagen ooit een probleem geweest.

Succes met het vinden van de juiste wagen voor jullie!

Groetjes

zou idd wel kijken wat niet te zwaar is om te tillen en eventueel als je een schuur heb daar in kan zetten.. zelf heb ik geen ervaring met de wagens die je benoemt heb... wel vind ik de bak van de bugaboo persoonlijk klein en laag staan.. Ben namelijk zelf lang...

succes met de zoektocht en een tips ook echt een rondje rijden met de wagens om te kijken hoe het voelt... bij babypark hebben ze allerlei ondergronden gemaakt en dat is heel slim bedacht en weet je hoe het voelt om bijvoorbeeld over grind te rijden is e.c..

groetjes Inkie

Wij hebben ook de Mutsy. We hebben m in 2004 gekocht voor de eerste en nu gaan we m dus weer gebruiken. En ik gebruik m echt iedere dag! Je kan het onderstel makkelijk inklappen en zelfs de wielen kun je eraf halen! Ik ben een echte mutsyfan!!!

Terug
Bovenaan