easy walker qtro of bugaboo

Ps, mijn buurvrouw wil haar Mutsy verkopen. Deze id voor 1 kindje gebruikt (kind is nu net 2) en ziet er nog helemaal als nieuw uit. Zwart met leren handgreep. Alles erop en eraan voor 300 euro... ( nieuwprijs 1000 euro, ze heeft de bon nog) Dus als iemand interesse heeft, laat t me weten!!

Ik heb de easy walker gebruikt voor mijn zoontje. Ik ben de eerste negen maanden overal naar toe gelopen ( ok, ook met de bus geweest lol) omdat ik geen auto rijd. Ik vond het echt een superwagen.
Helaas ben ik zo slim geweest om mijn boodschappen aan de duwstang te hangen dus die is na 1,5 gebroken. Wel op een hele zwakke plek in de stang maar helaas niet meer te repareren domdomdom!!
Ook moet ik als ik de portiekflat in wil 2 a 3 brede treden op. Dus steeds kantelen. Dat heeft de duwstang ooik geen goed gedaan!
Ik vond het echt een superwagen die met 1 vinger te sturen is!

Hij is ook via de postbank met rentepunten te bestellen. Scheelt heel veel geld en die rentepunten groeien de meeste mensen ook de neus uit denk ik!!

succes met het shoppen!

hoi meiden ,
bedankt voor jullie reactie !

Gelukkig hebben we idd een box beneden waar we het onder stel gewoon in kunnen laten staan dus hoeven niet alles elke keer mee te slepen en met de tijd willen we zeker wel verhuizen.

De mutsy vinden wij zelf niet zo'n mooie wagen vind dat de bak zweeft , dus bedankt voor je reactie maar denk niet dat het hem gaat worden.

Helaas zitten we niet bij de postbank en kunnen we dus ook geen gebruik maken van de rente punten maar als nog bedankt voor de tip !

Terug
Bovenaan