echo's en eitjes

Hoi,
Vanmiddag follikelmeting gehad, er zitten wat kleintjes en eentje van 16 mm.
Volgens de gyn. is die morgen 18 mm dus moet ik morgen Pregnyl prikken en dan wordt ik donderdag geinsemineerd. Vandaag voor de laatste keer Puregon prikken. Morgen krijg ik nog een echo om voor de zekerheid te  checken of het echt wel zo is als de gyn in gedachten heeft en dat vind ik eigenlijk wel fijn, het is tenslotte onze laatste kans. Het is wel heel snel deze keer, zit nu op de 10e dag van mijn cyclus. Dit kan dus komen door de verhoogde dosis Puregon.  Ik hoop dat voor ons 6x scheepsrecht is......
groetjes Noor

Nou Noor, dat is echt heel goed nieuws hoor!!! Ik ben heeeeeeeel blij voor je! Inderdaad erg fijn dat de gyn. nog even een extra check doet zodat je zeker weet hoe of wat met de eitjes.
Donderdag dus waarschijnlijk weer een IUI. Nr.6 alweer en dus tevens de laatste!
Ik ga heeeeeeeeeel hard voor je duimen hoor!!!

lfs inge

Lieve Noor,

Ik hoop zoooo dat het deze keer gaat lukken!! En nu maar hopen dat je mannetje deze week zuperzaad heeft!! Hebben jullie nog veel gewandeld afgelopen weken??

Mijn man heeft afgelopen weken alles gedaan wat afgelopen 2 jaar niet mocht: in een heet bad gezeten, strakke boxershorts, veul alcohol etc. Moest even inhalen.

Als het deze maand lukt dan zitten we samen in het juniforum en dat zou natuurlijk geweldig zijn!!!!

Ik bid voor jullie!!

liefs
Marielle

Whoepie, dat gaat snel zeg! Enne wat spannend weer allemaal.
Ik hoop zo voor je dat het deze keer raak is. Ik ga me helemaal te pletter duimen en positieve energie naar je toe stralen om de akelige wacht weken door te komen.
STAAAAAAAAAAAAAAAAL, voel je m al? Ik hoop dat ie zn werk goed gaat doen.

Heel succes deze ronde,
ik denk aan je,

Dikke knuf Sjan

Bedankt hoor! Voor jullie duimen en bidden. Gisteren was   'ie dus 21 mm! Dus gisteravond rond tien uur Pregnyl geprikt en morgen om 14.00 uur wordt ik geinsemineerd. Dus als jullie rond die tijd nog even door willen duimen.....
Vandaag ook in de VU geweest voor de uitslagen van het bloedprikken van mij en mijn vriend. Alles is goed dus nu worden we aangemeld voor IVF. We krijgen een oproep van het IVF centrum voor een gesprek en dan wordt besproken hoe en wat en wanneer beginnen. Denk dat het niet mijn volgende cyclus wordt maar die daarna. Ik ga er eigenlijk gevoelsmatig al vanuit dat deze IUI mislukt... Eigenlijk ook niet helemaal positief maar ja, intuitie????
Enne Marielle, denk niet dat het het juni forum wordt maar toch wel een paar maandjes later..... Hoe gaat het met je???
groetjes Noor

He Lieverd!

21 mm, beter kan niet, dat is een super ei.

Morgen om 14.00 uur denk ik zeker aan je!

Het moet je gewoon lukken, ik ben al aan het duimen!

Veel suc6 meis!

Cynthia

Terug
Bovenaan