echo's en eitjes

quote: Noortje P reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2005 17:23:33'));

Bedankt hoor! Voor jullie duimen en bidden. Gisteren was   'ie dus 21 mm! Dus gisteravond rond tien uur Pregnyl geprikt en morgen om 14.00 uur wordt ik geinsemineerd. Dus als jullie rond die tijd nog even door willen duimen.....
Vandaag ook in de VU geweest voor de uitslagen van het bloedprikken van mij en mijn vriend. Alles is goed dus nu worden we aangemeld voor IVF. We krijgen een oproep van het IVF centrum voor een gesprek en dan wordt besproken hoe en wat en wanneer beginnen. Denk dat het niet mijn volgende cyclus wordt maar die daarna. Ik ga er eigenlijk gevoelsmatig al vanuit dat deze IUI mislukt... Eigenlijk ook niet helemaal positief maar ja, intuitie????
Enne Marielle, denk niet dat het het juni forum wordt maar toch wel een paar maandjes later..... Hoe gaat het met je???
groetjes Noor

Niet zo negatief zijn Noor!! Het terras kunnen we nog steeds halen dit jaar!
Je weet het gewoon niet! Er hoeft maar 1 snelle Harry aanwezig te zijn.

Zelf vind ik het nog erg onwerkelijk dat ik zwanger ben. Ik kan pas echt blij zijn als ik de 1e echo heb gehad over 2 weken, dus op jouw NOD!
Ik heb wel erg veel last gehad van de achtergebleven follikels, dat is toch wel het nadeel van zwanger worden door ivf. Alles is nog opgezet en je baarmoeder begint de groeien. Verder hoop ik echt dat dat de echo goed is en dat we het proberen zwanger worden voorlopig achter ons kunnen laten. Morgen ben ik precies 6 weken! Schiet al op..
Ik zal vanmiddag heel hard voor je duimen en laat je het vanavond weten hoe het is gegaan?
Ik zwerf nu een beetje rond op alle forums, voel me er ook echt nog  tussenhangen..

gr
Marielle

Hoi,
Probeer toch te bedenken dat het lukt maar ik kan mezelf gewoon niet zwanger voorstellen. Het duurt nu al zo lang........ Ik ben benieuwd naar de opbrengst vanmiddag. Hij gaat het weer in de wc doen in het ziekenhuis.... hihi. Hij heeft zelfs een handdoek meegenomen, wat schattig he. Toch fijn om zulke dingen ergens te kunnen vertellen!
Ik hou je op de hoogte, groetjes

Terug
Bovenaan