Echo en consultatiebureau vandaag

Vandaag controle echo gehad en ons meisje groeit goed. Liep zelfs ietsje voor, maar die metingen zijn ook niet altijd even secuur. Helemaal blij dus!

Nu op naar 4 februari, de 20wk echo.

Onze oudste vandaag ook naar consultatiebureau (druk dagje). Kreeg die fijne BMR prik. Maar hij was heel stoer.
Hij is 83cm (+1,3) en weegt 11,3kilo. Lekker lang voor zijn leeftijd dus :))
 
Hé fijn Blondie, dat alles zo goed gaat met jullie kleine meisje! En hij is echt stoer hè, die knappe grote broer!

En 4 februari de 20 weken echo al, jeetje wat vliegt de tijd meis!!
 
Fijn hoor dat dat de echo goed was!
Wij hebben 5 feb de 20 weken echo, een dag na jullie dus! Hopenlijk kunnen ze bij ons dan zien wat het geslacht is!

Onze grote broer is ook lang. Steekt boven alle grafieken uit. Eerst dacht ik dat dit Amerikaanse grafieken waren, ze zijn hier namelijk een stuk kleiner dan in Nederland, maar het bleek een grafiek van de WHO (=World Health Organization) te zijn, niet alleen van Amerikaanse kindjes.
Hij zit ook op >100% qua lengte, maakt niet uit, zolang hij maar gezond is!
 
Ja, gaat zeker snel!!

En leuk dat je een dag na ons de echo hebt. Zal toch wel dat ze dan het geslacht kunnen zien. Heb je een idee? En heb je een wens?

En ook een grote broer. Ik maak me helemaal niet druk. Nu heft hij een groeispurt en straks staat hij weer even stil. Komt allemaal wel goed en zoals je zegt... Als hij maar gezond is en dat is hij zeker!
 
Terug
Bovenaan