echo en röntgenfoto gehad

HOi,
wat goed dat je het al zo snel weet. En dat er iets aan te doen is, wat niet zo ingrijpend is als een operatie. Het kindje van een collega van mij heeft een spreidbroek aan gehad en dat ging prima. Het is natuurlijk even wennen, maar meestal loopt het goed heb ik begrepen.
Succes.
Groetjes Veerle

Oh wat zielig zeg!! Ze zeggen wel dat ze er zelf niet veel van merken maar ik kan me voorstellen als je moeder bent dat het behoorlijk kl#ten is!! Het is zo zielig als er iets met je kindje is,je zou willen dat je het van ze overkon nemen. Maar goed,gelukkig is er een oplossing en zijn ze er optijd bij!! Heel veel sterkte en beterschap!!
Groetjes Mikkie.

ons zoontje is net uit het gips. Hij had er zelf weinig last van. Twee dagen uit zijn doen (bij het ingipsen), maar daarna weer helemaal de oude.

Met de behandeling voorkom je een operatie. Fijn dat je er zo snel bij bent.

groetjes,

Marjo

hallo ik ben van het zomer 2006 forum. mijn dochter had een flinke dysplasie aan de linker heup en heeft eerst de pavlik bandage gehad. ze was huilerig en kon er niet goed aan wennen. na 4 weken bleek dat deze geen enkel effect had gehad bij iris en toen kreeg ze de campspreider deze zat een stuk fijner en iris was weer stukken vrolijker. nu mag ze gaan afbouwen en mag hij 4 uur uit perdag.
ik koop gewoon piamabroeken die zitten het lekkerst er onder of een maliot en voor de zomer heb ik stukken badhandoeken voor er onder. kijk anders even op:
www.heupafwijkingen.nl daar vind je ook veel info en er is een forum.
groeten petra en iris 7 maanden

Hey Daphne,

Fijn dat de echo en röntgen mee is gevallen, scheelt weer een heel stuk als je baby rustig is. Heel veel sterkte de komende tijd en ik ben benieuwd   hoe het gaat lopen, mijn kleine meid moet volgende week voor de echo.

Groetjes Sabrien,   mama van Danaë (01-02-2007)

he allemaal,
bedankt voor jullie lieve reacties.
en dionne, bedankt voor de kledingtips!
annette en sabrien: ook veel sterkte met jullie kindjes, laten jullie weten hoe het is gegaan?
en marjo: hoe lang heeft je zoontje in het gips gezten en is het nu weer goed met hem?
en petra: hoe lang is iris nu totaal behandeld? en bedankt voor de kledingtips, ik merk dat het ook een hoop praktische problemen met zich mee gaat brengen en heb ondertussen ook de website heupafwijkingen.nl ontdekt!

groetjes,
daphne

Terug
Bovenaan