Echo en we krijgen 2.......

Lieve meiden,

We hebben vanochtend weer een echo gehad en ik heb heel brutaal gevraagd of ze het geslacht kon zien en ja hoor.....het was overduidelijk te zien!!

WE KRIJGEN 2 JONGENS !!!!!!!!!!

We zijn zo ontzettend trots op onze ukkies, ze doen het heel erg goed, zijn beide bijna 11cm en alles zit erop en eraan. Maagjes goed gevuld, vruchtwater helemaal oke, ruggengraatje in orde, hartjes weer gehoord.....kortom het zijn nu al kanjers!!!!

Ben zooooo in de wolken! Nu lekker gericht shoppen, hahaha!!
Onze vakantie is helaas voorbij en vanmiddag moet ik weer werken maar goh....wat een mooie afsluiting van onze geweldige week! :)

Dinsdag de 19de weer een echo (pretecho) en de 28ste weer een (ziekenhuis) echo.

Meiden, fijne dag!! Liefs Lynn.

lynn wat geweldig!!! :D was dat ook wat jullie dachten? wat idd een heerlijke afsluiting van jullie vakantie, je dag kan vast niet meer stuk hihi

lekker hoor gericht shoppen geniet er lekker van!

liefs xxxx

Ik dacht eigenlijk vanaf het begin jongens maar m'n man was er echt van overtuigd dat het meisjes zouden zijn.....hihi!! En idd mijn/onze dag kan niet meer kapot! :)

Oh wat leuk !!!
Das al wel vroeg dan je bent toch 14,5 week? of net 15? meende dat geslacht pas echt duidelijk was vanaf 16 weken....
Mooi dat je dr zo blij mee bent. Maar ach ik weet uit eigen ervaring dat je toch heeeel erg blij kan zijn met het andere geslacht als toch blijkt dat het niet zou kloppen.

Ik wilde echt heel graag een meid maar we kregen een jongen, moest er eventjes aan wennen en was heel blij dat wij het van te voren (28 weken) wisten. Maar toen ie eenmaal op mn buik lag was ik er net zo blij mee als wanneer het een meid was geweest en nu, ik zou niet eens willen dat hij een meid was, want het is een geweldig mooi mannetje.
Nu we weer zwanger zijn hopen we wel opnieuw op een meisje, maar das vooral om de naam Maar blijkt het met de 20-weken echo een jongen te zijn dan zijn we opnieuw dolgelukkig, en scheelt dat een hoop inkopen hahahahah...

Hee meid,

Ik ben nu 15 wkn+ 1dag en ze kunnen het vanaf 14 weken goed zien, dat is iig wat de echoscopiste zei, en ze had gelijk, want toen ze het liet zien bij beide, zagen zelfs wij het heeeel duidelijk!!

Weet je, hoe cliché het ook klinkt: als ze maar gezond zijn, dat is nog altijd het aller, aller belangrijkste!! De 19de hebben we dus die pretecho en dan ben ik 16+2.....Dat gaan we wel nog doen omdat die ook met dvd en geluid is maar het geslacht zal dan alleen ter bevestiging zijn :)

ze kunnen idd met 14 weken al zien, ik had 2 juni de pretecho toen was ik precies 14 en ze zei er is geen twijfel over mogelijk dat dit een meisje is hihi.

leuk lynn nog een echo de 19e weer wat om naar uit te kijken hihi ;)

xx

Oh Lynn... van harte gefelcitieerd! En wat was ik stiekem toch best overtuigd dat ik een meisje zag op de rechtse echo bij je.

Shoppen maar!

Ik moet morgen en ben evenver als jou, hoop dat ik het morgen ook weet. Spannend.

Liefs

Terug
Bovenaan