Echo en we krijgen 2.......

Ohh, Lynn, wat leuk, 2 knulletjes!!
super gaaf.
Wat zullen jullie trots en blij zijn.
Lekker shoppen nu!!
Veel plezier en ik hoop dat je je nu wat beter gaat voelen.

Liefs, Peet

Hey Lynn

Sorry heb er helemaal overheen gelezen denk ik maar je krijgt gewoon twee knullen!!

Het is heel bijzonder om een jongen te krijgen, tenminste, zo ervaar ik dat. Mijn oudste is een meid, helemaal leuk, echt waar maar toen de jongste een jngen bleek te zijn moest ik wel even wennen. Vond mezelf helemaal niets met een jongen. Nou, het kereltje was geboren en ik was totaal verliefd op hem! En hij op mij bleek want hij kon niet zonder mij haha! Jongens zijn zoveel meer aanhankelijker dan meiden, willen zoveel meer knuffelen en kroelen....en natuurlijk met je trouwen! En jij krijgt er gewoon 2!!!

Lynn, gefeliciteerd meid! Een mannengezin met als spil de mama, wat zul jij je rijk voelen straks!

Hello ladies, ‘it is I… De man van Lynn’ ;)

Het wordt dus een hoenderhok in plaats van een kippenhok in huize Lynn :p Ik had zelf het ontzettende voorgevoel dat het meiden zouden worden, maar 2 jongens is echt ook FAN-TAS-TISCH! 2 zoons straks, WOW! Laat voorop staan, dat het aller- allerbelangrijkste van het hele verhaal is dat de 2 boys het gewoon prima doen en laten we hopen blijven doen. Dat gaat bij mij voor alles! En of ik dan met de meiden naar het turnen zou moeten of met de jongens naar het voetbal? I don’t care...

In ieder geval ben ik niet het ‘buitenbeentje’ straks thuis, dat ik naast de enige niet-tweeling ook nog de enige niet-vrouw in het gezin ben. Eerlijk verdeeld zo, dank je wel Lynn haha! Overigens iedereen hartelijk dank voor de lieve woorden hier gericht aan mijn eega en ook nog dank voor de felicitaties voor onze trouwdag. En zo hebben wij een heel bijzondere week saampies. En die glimlach die bij mij van oor tot oor loopt? Die is niet van mijn hoofd af te krijgen!

Lynn houdt jullie wel op de hoogte hier of via FB (leuk initiatief trouwens dames!), de komende weken staan er weer veel controlemomentjes gepland, dat geeft een heel goed en veilig gevoel!

Tot een volgende keer maar weer!

Grt de nu officiële man van Lynn ;)

Terug
Bovenaan