Echo ervaringen

Heb vorige week bij 5,5 week mijn eerste echo gehad bij de gyn (na een foute beoordeling bij een radioloog die zei dat ik een buiten baarmoederlijke zwangerschap had)
Hij vond toen alles er goed uitzien en dacht zelfs een knipperlichtje te zien wat het hartje zou moeten zijn. Dus was positief.
Nu krijg ik a.s. woensdag weer een echo dit keer ben ik dan 6,5 week dus benieuwd naar de vooruitgang. Ook heb ik nog een afspraak staan op 5 dec. bij de verloskundige. Als het dan nog steeds goed gaat hebben we een leuk sinterklaas cadeautje voor onze fam.

Ik heb gisteren de tweede echo gehad met 7 weken en 1dg, mijn rijstkorreltje is in een week van 3,6mm naar 9,5mm. En dat maakt dat ik 7ekn en 3 dgn zwanger ben. Ik loop iets voor op schema.

Ik voelde me sinds gisteren ineens heel energiek en was dus bang dat alles voorbij zou zijn. Maar het hartje klopte stevig en groeien doet ie wel. Ik ben verliefd!!!

Heb daadwerkelijk mojn echo gezoend gisteravond. ;)

Allemaal veel succes de komende tijd met de echo's! Het is jullie gegund!

Ik had met 5 week en 6 dagen op de echo al hartactie en gister mijn 7 week en 3 dagen echo gehad en het hartje knalde bijna van het scherm...superblij:D maar je hoort wel veel om je heen dat bij veel mensen de hartactie pas later te zien is 5 week en 6 dagen was ook erg vroeg bij mij.

Ik heb een uur geleden mijn 2e echo gehad. Ik ben nu 7 weken zwanger en heb het hartje horen kloppen en ons schatje is nu 0,8 cm en ben nog nooit zo blij geweest :D
Helaas kan ik het nog niet echt delen met mijn vriend want die was werken die kon geen vrij krijgen. Maar gelukkig wel een uitdraai meegekregen :D

ik wil ook een echo!!! Ik ben nu 6wk zwanger en heb mijn eerste gesprek bij de vk pas 13 dec. En daar krijg ik een tel. nummer om een afspraak te maken in het ziekenhuis voor de eerste echo. Pff moet nog zo lang wachten. Hoop iig wel dat ze 13 dec. het hartje laten horen.

Ja meid, niet iedereen krijgt een vroege echo, maar misschien stelt het je gerust dat je die alleen krijgt als je een medisch verleden hebt.. FFoontje en ik hebben al tig miskramen achter de rug en dan gaan ze je nu meteen goed in de gaten houden...

Op zich erg leuk, maar het moment ervoor blijft enorm stressvol..ik heb volgende week dinsdag mijn 4e echo en vind t weer doodeng...gaat t allemaal nog wel goed??

Oh ja en bij vk zullen ze met 8 weken nog geen hartje kunnen laten horen hoor, die hoor je pas vanaf week 12 ongeveer..dus bereid je hier maar vast op voor. Daarna zul je afspraak kunnen maken voor je termijn echo, die vindt meestal plaats tussen wk 10-13..

Terug
Bovenaan