Echo foto's showen

A

Anoniem

Guest
Ik ben helemaal hyper heb vandaag mijn tweede echo gehad en die kleine was zo druk aan het bewegen. Je zag zijn mondje opengaan en zijn handje ging er steeds naar toe ook zijn beentjes stonden niet stil. het was echt geweldig om weer te mogen meemaken en ik weet nu eindelijk waneer ik uitgerekend ben 10 december. Hier wat mooie foto's van onze tweede spruit. Misschien leuk als andere ook echo foto's hebben om die te plaatsen. Zifjon begreep echt niet wat dat bewegend ding nou op de tv was en wilden er naartoe zo schattig. Liefs van mariska

ow heerlijk weer om die echo,s te zien he
zo geweldig weer een kleintje in je buik blijft gewoon elke keer weer bijzonder

geniet er lekker van

liefs mama van caithlyn

hoi hoi ..ik mag morgen voor mn eerste echo...spannend.ik moest eigenlijk 10 juni,maar dat is nog zo ver weg.komt als je een keer een echo hebt gehad ,waar geen hart actie was.ff kijken of ik hem er morgen op lan zetten.groetjes,karin

hoi hoi ..ik mag morgen voor mn eerste echo...spannend.ik moest eigenlijk 10 juni,maar dat is nog zo ver weg.komt als je een keer een echo hebt gehad ,waar geen hart actie was.ff kijken of ik hem er morgen op lan zetten.groetjes,karin

Hoi Mariska!

Bijzonder om te zien! Heerlijk weer zo'n wondertje in je buik! Geniet ervan en  ik wens je een fijne zwangerschap!!

Karin, spannend morgen!!! Veel succes en plezier! We horen wel hoe het geweest is!

Liefs Kim

Oh zo leuk hè!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan..
zo mooi weer..

Groetjes

ho meiden ..ik heb vandaag mijn eerste echo gehad..en het was weer super..er was een hartje te zien dus dat was helemaal goed.zodra ik hem op de pc heb staan zet ik em er even bij.groetjes,karin,nicky en ukkie

Hoi beestebende,

geweldig is dat moment he, ik heb d echo foto heel groot over mijn hele computer scherm staan. En ik had mazzel want foto papier was op dus heb zo en stuk of 10 foto's nog op een schijfje van ze gekregen. Ik kan niet wachten met 17 weken gaan we geslachts echo laten maken. Hadden we bij Zifjon met 16 weken laten doen en was zo duidleijk al te zien. maar dan zijn w eop vakantie dus een weekje later is ook leuk. En dan nog de 20 weken echo hopelijk is alles ok dan en kunnen we gerust verder zwangere. Hoe vind jij deze zwangerschap. Ik zweef wel wat minder op een roze wolk omdat ik het allemaal al een x heb meegemaakt. In het begin vond ik dit heel erg omdat dit onze eerste "Natuurlijke"zwangerschap is maar nu heb ik het geaccepteerd en is het eigelijk logisch ik weet wat e rkomen gaat daardoor is de niewegheid een beetje er van af. Maar genieten doe ik wel met 200 % alleen iets nugtiger. Weet je al wanneer je uitgerekend bent ik 10 december.

gr van Mariska, Zifjon en uk nr2

Terug
Bovenaan