Echo foto's showen

hoi mariska,ja ik vond het weer zo fijn om ff voor een echo te gaan.Ik was alleen met nicky en die heeft op mn buik mee zitten kijken.Mn moeder zou eigenlijk mee gaan ,maar die was ziek.Ja ,deze zwangerschap is wel heel anders denk ik als bij de eerste,maar mn blijdschap is er zeker niet minder om...ik schreeuw het uit van geluk,want ik besef dat dit er niet voor iedereen in zit.Ik doe mee voor moeder voor moeders.Die vrouw vertelde dat 1 op de 6 stellen problemen heeft om zwanger te worden.Ik heb gisteren na ,mn echo   wel wat gehaald ..hihihi kon het toch niet laten.Ik ,of wij willen het geslacht ook weten..ga je dan voor een pretecho of niet?want in princiepe krijg je er toch maar 2..groetjes,karin

Ja moeders voor moeders is echt super ook wij hebben er 3 jaar over gedaan om Zi8fjon te mogen krijgen dus was bijna vanzelf sprekend dat ik het gedaan heb. Alleen ik vond het heeeeeel zwaar heb veel moeten overgeven en min 1e zwangerschap was echt niet leuk zacht gezegd. Nu mocht ik het niet doen van mijn man en maar goed ook want ik was nog misselijker en nu voel ik niet zo een druk. Ik had ook veel ontstekingen dus toen konden ze alle urine weggooien.

Ja we gaan een geslachts pretecho laten maken voor € 40,- dan krijg je ook een cd-rom mee. Dat doen we met 17 weken. We hebben wel al wat meer echo's gehad ivm met mijn 1e zwangerschap. nou ik ga me eens douchen en vandaag genieten van deze mooie dag met mijn mannetjes.

gr van Mariska

Terug
Bovenaan