Echo gehad bij gyn

A

Anoniem

Guest
Net bij de gyn geweest..... Niet veel wijzer maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht. Vind het altijd wel weer confronterend die dikke buiken in de wachtkamer......

Ze heeft een echo gemaakt omdat ik aangaf een lichte menstruatue gehad te hebben vorige maand. Ze hoopte natuurlijk net als wij dat ik zwanger was maar helaas, had ik ook niet verwacht. Alles zag er wel prima uit ze dacht dat de eisprong eraan kwam of net geweest was.... Beetje vaag :-s ik ga er vanuit dat hij al geweest is want zit nu op ruim 3,5 week dus anders zal mijn cyclus weer heel lang worden.

Ik zat er net even verder over na te denken en ik vond de echo wel vreemd...... er zat iets dat ze opgemeten heeft wat naar mijn idee best groot was. Ze zij dat waarschijnlijk mijn eisprong eraan kwam... Toen ik zei dat dat wel laat was zei ze ach of hij is al geweest. Nu heb ik meerdere echo's gehad de afgelopen tijd en dit zat er nooit. Mijn man en ik hadden onafhankelijk zoiets van zal het toen we de echo zagen tot ze zei dat het mijn eisprong was. Maar als mijn eisprong geweest is dan zit er toch geen zichtbaar ei meer?

Ik ben benieuwd of er meiden zijn die ook vaker een echo gehad hebben en dit wel of juist niet herkennen. Ik maak mezelf weer helemaal gek!

We kregen het advies om weer een half jaar te oefenen want we moeten het tijd geven zo kort na de mk.... Noem het maar kort 31 juli/ nov maar goed.

Pfff wordt alweer gek van mijzelf :-s

Groetjes beauty

Jammer dat je geen duidelijkheid hebt kunnen krijgen.

Ik heb toevallig vandaag een (inwendige) echo gehad ivm na controle miskraam en me gyn zei dat er een eitje klaar lag maar hij heeft niets opgemeten ofzo alleen gekeken of me baarmoeder schoon was en zag het toevallig.

Fijn dromertje dat alles schoon was! Ik vond het raar dat ze er zo vaag over deed en het opmeten heb ik ook nooit gehad en heb toch al meerdere echo's gehad. Maar weet dus niet of het mijn eierstok of baarmoeder was waar het zat. Ik weet zeker dat ik mijn eisprong gehad heb voel het ook aan mijn borsten die gaan erna vaak zeer doen. Dan is het toch raar dat er nog iets zit? Ze had 3 foto's afgedrukt.......

Pffff zeer irritant dit want nu ben je er toch weer steeds mee bezig terwijl ik dat eerst helemaal niet had. En heb je toch weer die hoop......

Groetjes Beauty

Misschien zag ze het eitje in de baarmoeder en probeerde ze in de meeting er achter te komen of het eitje zich aan delen is dus of het bevrucht was of niet

Ik gok maar wat hoor ik wil je geen valse hoop geven.

Ik had vanmorgen op eens buikpijn voornamelijk rechts misschien dat dat me eisprong was..

Als je ei gesprongen is, blijft het gele lichaam (zo heet een gespongen follikel) nog even bestaan. Vorige keer had ik hetzelfde, ze kon de follikel opmeten, maar dacht eraan te zien dat de eisprong al geweest was. Dan ziet het er wat rafeliger uit geloof ik, daar waar ie kapot is.

Volgens mij niets om je zorgen te maken en ook niet extra hoop. Volgens mij kunnen ze in eerste instantie ook niet een embyo zo goed meten. Als je net zwanger zou zijn, zouden ze het volgens mij als eerste zien aan verdikt slijmvlies.

Probeer het dus weer los te laten en je zenmodus aan te zetten ;-) Hoe moeilijk ook.

Fijn Wenser dat je mij weer even met beide benen op de grond zet! Ik ga het naast mij neerleggen en mijn zenstand weer opzoeken ;-) we zullen zien over 2 weken.......

Ik ga met je mee in de zenmodes..
Dan zie je maar weer hoe handig z'n forum is je kunt erg veel hebben aan andermans ervaring

En even dit: als je je echt zorgen maakt of blijft malen....waarom bel je haar dan niet even op.
Ze kan het vast uitleggen en dan ben je weer gerust gesteld.

Terug
Bovenaan