Echo gehad bij gyn

misschien heeft ze de dikte van het slijmvlies gemeten. Dat doen ze hier in het ziekenhuis wel. Wat wenser zegt klopt. Daarna kunnen ze het daadwerkelijke eitje een tijdje niet zien.

Sorry Beauty, dat het geen leuker bericht van mij (en supertje) was, maar hopelijk geeft t je wel rust. Toch wel fijn om dit soort dingen te kunnen delen hier he?

Ook hier geen verhaal om je hoop te geven. Helaas... Ik heb wel eens twee eitjes gehad waarvan er maar een is gesprongen. De andere follikel bleef nog groot tot aan mijn menstruatie en was daarna pas weer 'verdwenen'.
Het kan idd ook zo zijn als Wenser en Supertje zeggen.

Een ding weet ik wel en dat is dat ze een, zo kort, bevrucht eitje niet kunnen meten. Enkel onder een microscoop is deze te zien, niet met echoapparatuur.

Wel ontzettend vervelend voor jullie dat jullie weer voor een half jaar naar huis worden gestuurd. Alsof jullie niet al lang genoeg op een kindje wachten!

Succes, mijn duimen blijven elke ronde opnieuw voor je draaien in de hoop dat het dit jullie laatste ronde is!

Liefs Daisy

Nou meiden ben weer met beide benen op de grond en heb mijn zen modus weer gevonden :)

Volgend weekend ong mijn nod dus ben benieuwd.... Verwacht er niet veel van.

Groetjes Beauty

Terug
Bovenaan