echo gehad :) en dan ineens...................

elize81

New member
wij om 15u voor de echo in het ziekenhuis..ik was erg nerveus zo na mn mk..
ik daar liggen, echo word gemaakt, ik zoeken of ik wat zag want was ik best bang voor..ineens..stopt ze, beeld staat stil en ze zegt......het zijn er 2!!!jullie krijgen een tweeling!
ik schrok me kapot..wat zei je?
ik was er even stil van, dus ik vraag 'doen ze ze het alle 2'? haha..ja zegt ze de hartjes kloppen.
we hebben ze ok zien kloppen!
het is een twee-eige tweeling, ziet er allemaal heel goed uit en ze liggen gunstig, en ze groeien alle 2 goed.
mijn vriend is helemaal door het dolle heen, ik was helemaal overrompelt en het moet allemaal even tot me door dringen, maar we liepen alle 2 met de foto's en big smile het ziekenhuis uit!
wauw we krijgen een tweeling!!en wat een gekke dingen schieten er dan door je hoofd haha..
ik laat het eerst allemaal eens even tot me doordringen!!
 
Haha wat geweldig nieuws! Dubbel gefeliciteerd hihi krijg helemaal kriebels in mijn buik! Wat gaaf meid! Ben zo blij voor jullie:)
Hahaha ik las al 2 voordat ik aan je verhaal begon..

Echt super nieuws! Mijn vriend wilde ook graag een tweeling maar bij mij zwemt er gelukkig 1!

Liefs
 
Het is dat er een blijde smikey in je titel stond, want ik was eerst even bang dat er iets anders zou volgen ;-)
Gelukkig niet, haha. Wow zeg! Kan me voorstellen dat je het nog even tot je moet laten doordringen.

Gefeliciteerd!!
 
Ohh wat super zeg, gefeliciteerd.
Ik had al zo'n vermoeden toen ik de titel zag Hihi.
Als bij ons zo zou zijn zou mijn vriend een gat in de lucht springen volgens mij, hij wil zo graag een tweeling haha.

Super nieuws in ieder geval
 
hartelijk gefeliciteerd
een dubbel wonder hoe vet is dat???
idd even laten inwwerken en lekker genieten...
hoe ver ben je nu? waneer ben je uitgerekend?

groetjes
 
Terug
Bovenaan