echo gehad :) en dan ineens...................

Bedankt voor jullie lieve reacties..helaas ben ik er de hele nacht ziek van geweest, kreeg migraine, hele nacht overgeven en heb verschrikkelijk liggen piekeren..2 2 2...hoe moet dat allemaal..haha.maar ik ga er eerst maar eens van genieten, maak me alleen dubbele zorgen voor de 2e echo..gelukkig is die al 3 april! Ik ben vandaag 7+2 en rond 10 november uitgerekend (mijn verjaardag) maar heb zitten lezen dat tweelingen ongeveer met 37wk komen..ook extra controle..maar 3 april hoor ik meer, termijnecho en naar de gyn.
 
Wow super zeg!!! Mijn vorige mk was ook een 2ling, lijkt me super! Al is het hier dan gelijk heel druk hahah van 2 naar 4 hahaha!! Lekker van genieten!!
 
Wauwie, zeg maar nee krijg je er twee! Hopelijk gaat alles voorspoedig. Vriendin van mij is net bevallen van twee mannetjes, zoooo schattig.
Geniet ervan en ben benieuwd wanneer het echt tot je doordringt...
 
Is het raar dat het allemaal nog niet tot me doordringt? Ik leef een beetje in een droomwereld, ben verschrikkelijk moe en kan alleen maar huilen..gister mn schoonouders en schoonzus verteld, waren helemaal blij! Vandaag naar mijn ouders!
 
Heyy meid

Ik denk niet dat het raar is hoor.. je gaat in eerste instantie uit van 1.. ik weet ook niet hoe ik zou reageren.. mijn vriend had het echt super gevonden die riep bij de echo ook: en waar is de ander dan?
Ik ben blij dat het er maar 1 is. Maar ik denk dat je er vanzelf wel aan gewend raakt en je het positieve ervan gaat zien ipv hoe het allemaal moet. Al had het bij ons zo geweest had ik tuurlijk wel blij geweest maar ook erg geschrokken.. je haalt je van alles in je hoofd. Maar ik ben zelf altijd zo van; overal is een oplossing voor en het gaat straks gewoon vanzelf.. gelukkig heb je genoeg tijd om eraan te wennen. Ga bijvoorbeeld ervaringen van mensen lezen met tweelingen.. wie weet helpt het.. en probeer vooral te genieten want het is ook een byzonder wonder om 2 kindjes in je buik te hebben!

Liefs
 
Terug
Bovenaan