echo gehad en het is overleden

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Daar ben ik weer. Vanmorgen was de echo en ons kleintje is overleden. We waren verbijsterd. Woensdag is de curretage. We zijn er kapot van.

Liefs

Lydia

hoi meid, woorden schieten tekort, ik schrik echt, ik wil je heel veel sterkte wensen samen met je man en je dierbaren  om je heen,    
xxxx wendy  

Hoi Lydia,

Oh meid, wat schrik ik hier van zeg.
Hier is echt iedereen bang voor  en jullie overkomt het na alle moeite die jullie ervoor hebben moeten doen.

Ik wens jou en je man alle sterkte toe die ik maar kan toewensen. Ik hoop dat jullie dit snel een plekje kunnen geven.

Ik zal woensdag aan je denken, sterkte dan meid.

Kruimel

Lieve Lydia,

Ik weet echt niet wat ik op dit moment tegen je moet zeggen!
Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte toe om dit verlies te verwerken.

Heel veel liefs, Ibbeltje

Nee Lydia,

Wat vreselijk!!!! Wat een schok voor jullie zeg....
Ik weet hoe het voelt om een echo te krijgen waarop je ziet dat er geen hartje klopt!!
De grond zakt onder je voeten vandaan en je weet echt ff niet waar je het moet zoeken.
Precies zoals je beschrijft... Je bent er echt ff kapot van.

Ik wil je in elk geval ontzettend veel sterkte toewensen...
ongelooflijk hoe je van de ene in de andere emotie geslingerd wordt...
Wat oneerlijk allemaal.....

Heel veel sterkte voor de komende tijd.. Succes met de curretage... Je merkt er niks van en duurt gelukkig niet zo lang.... Lichamelijk een kleine ingreep, maar emotioneel des te groter!!!

kus
mama Peet

Lieve Lydia,

Ik vind het zo verschrikkelijk wat jullie meemaken.
Sterkte met het verwerken van het verlies.

Liefs Sabine

Hoi lieve Lydia, ik zit hier met tranen in mijn ogen, wat vreselijk erg voor jullie zeg, ongelooflijk! Ik wens jou en je man heel veel sterkte en kracht de komende tijd, ik denk aan je!

Heel veel liefs, Pleun

Neeeeeee Lydia,
Wat verschrikkelijk........daar waar je het meest bang voor bent gebeurt...........
Zit hier gewoon een potje te janken....(niet dat je daar wat aan hebt....sorry)
Heel veel sterkte....
xxxxxxxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan