Lieve meiden bedankt voor de lieve reacties, ook names mijn man.
Ik loop nog steeds verdoofd door het huis, mannetje is gaan werken vandaag. Ze wilden gisteren geen slaaptablet meegeven. Ik slaap sinds ik zwanger ben slecht, komt door de hormonen. Hun antwoord is dat het niets oplost. Ik nog stoer, dan slaap ik toch nog 2 dagen niet. Ik weet dat ik kan slapen op een reistablet, die heb ik nog liggen van onze bootvakantie en heb er 1 ingenomen vannacht en ik heb lekker geslapen.
Vanmorgen gebeld naar het ziekenhuis, wanneer ik morgen mag komen. Morgen om 12 uur moet ik er zijn en krijg ik de pre-medicatie. Dan wil ik volledig verdoofd zijn. Mijn lichaam is nog steeds erg zwanger en dat is gewoon niet leuk, we weten dat 1 kleintje zijn/haar best gedaan heeft, maar eind vorige week heeft deze de strijd gestaakt. Dus als de echo vorige week geweest was, hadden we een levend ukkie gezien. Het is hard.
De gyn kwam gisteren met het geweldige idee, om mijn lichaam de kans te geven het zelf af te stoten en ik weet dat ik dat niet meer wil. Een kleine 2 jaar geleden ben ik spontaan zwanger geworden en na een aantal maanden ging het fout en toen hebben ze me 3 maanden laten aanmodderen met de miskraam, dus 6 maanden zwangerschapshormonen door mijn lichaam, 2 dagen weeen en geheel niets teruggekregen. Dit kunnen ze me niet meer aandoen, dus nu curretage.
We weten dat we 2 cryo's hebben en deze wil ik zo gauw mijn lichaam het aankan teruggeplaatst krijgen. Maar goed, nu eerst morgen.
Ik heb ook mijn moeder gebeld gisteren, die heeft staan janken aan de telefoon, ze vind het zo erg. We hebben er zoveel voor gedaan en weer niets.
Baal, baal.........
Liefs
Lydia