echo gehad en het is overleden

Lieve Lydia,

Nee, nee, nee!!! O wat is dit erg voor jullie!!! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Had het jullie zo gegund na alles wat er is gebeurt. Je hebt er zoveel voor over moeten hebben en dan dit. Hier zijn geen woorden voor.

Ik kan jullie alleen heel veel sterkte wensen!

Liefs, Belle

Lieve Lydia

Ook ik wens je heel veel sterkte met dit verlies.
Lieve meid we zijn er voor je als je je hart wil  luchten.
Ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar weet dat we aan je denken en met je mee leven!

xxx Niekje

Lieve Lydia,

Meid wat een vreselijk nieuws, ik wist niet wat ik las. Ik hoop dat je je staande kunt houden en het een plekje kunt geven. Zoek maar veel steun bij je mannetje, jullie hebben elkaar nu erg nodig. Heel veel sterkte en ik hoop dat het woensdag allemaal mee valt.

Veel liefs van Cindy  

Lieve Lydia,

Heeeeeeel erg veel sterkte toegewenst vanaf hier! Ik denk aan je en leef met je mee, ik weet hoe het is om je kindje te moeten verliezen. Zorg goed voor jezelf en neem de tijd voor je verdriet!

Veel liefs, Anke

beste lydia,

het ene moment  lees ik je opbeurende berichtje op mijn topic.
je moest afwachten na 2 terug plaatsingen hoeveel er waren overgebleven.
(na 8week)
en het andere moment lees ik jouw bericht;
er is geen 1 overgebleven... wat verschrikkelijk!!
wat zal jij je verdrietig voelen....
Ik wens je veel sterkte om dit te verwerken.

en hoop dat je t een plekje kunt geven,
en dat jullie daarna de kracht hebben om door te gaan,
met jullie wens.
(ondanks dat je daar nu nog niet aan denkt!!)

liefs, jana.

Lieve meiden bedankt voor de lieve reacties, ook names mijn man.
Ik loop nog steeds verdoofd door het huis, mannetje is gaan werken vandaag. Ze wilden gisteren geen slaaptablet meegeven. Ik slaap sinds ik zwanger ben slecht, komt door de hormonen. Hun antwoord is dat het niets oplost. Ik nog stoer, dan slaap ik toch nog 2 dagen niet. Ik weet dat ik kan slapen op een reistablet, die heb ik nog liggen van onze bootvakantie en heb er 1 ingenomen vannacht en ik heb lekker geslapen.
Vanmorgen gebeld naar het ziekenhuis, wanneer ik morgen mag komen. Morgen om 12 uur moet ik er zijn en krijg ik de pre-medicatie. Dan wil ik volledig verdoofd zijn. Mijn lichaam is nog steeds erg zwanger en dat is gewoon niet leuk, we weten dat 1 kleintje zijn/haar best gedaan heeft, maar eind vorige week heeft deze de strijd gestaakt. Dus als de echo vorige week geweest was, hadden we een levend ukkie gezien. Het is hard.
De gyn kwam gisteren met het geweldige idee, om mijn lichaam de kans te geven het zelf af te stoten en ik weet dat ik dat niet meer wil. Een kleine 2 jaar geleden ben ik spontaan zwanger geworden en na een aantal maanden ging het fout en toen hebben ze me 3 maanden laten aanmodderen met de miskraam, dus 6 maanden zwangerschapshormonen door mijn lichaam, 2 dagen weeen en geheel niets teruggekregen. Dit kunnen ze me niet meer aandoen, dus nu curretage.
We weten dat we 2 cryo's hebben en deze wil ik zo gauw mijn lichaam het aankan teruggeplaatst krijgen. Maar goed, nu eerst morgen.
Ik heb ook mijn moeder gebeld gisteren, die heeft staan janken aan de telefoon, ze vind het zo erg. We hebben er zoveel voor gedaan en weer niets.
Baal, baal.........

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan