Gelukkig ging de gyn meteen kijken en sprak meteen de verlossende woorden: "het ziet er goed uit, ik zie het hartje al kloppen!". Ik ben er nog sprakeloos van, na de twee teleurstellende echo's met de missed abortions. Bij een meting kwam ze uit op 6.4 dagen, terwijl het 6,6 dagen moet zijn, maar dat beschouwen ze als normaal. Ze zei daar moet je niet op letten, het gaat om het kloppende hartje. Bij een andere meting kwam ze trouwens wel op 6.6 weken. De kans op een miskraam is nu gedaald. Ze zei dat bij het zien van een kloppend hartje op een echo de kans op een miskraam daalt naar 2%. Maar...... de natuur gaat zijn gang, dus zekerheid is er nooit. Ze gaf ons het advies voorzichtig optimistisch en blij te zijn, omdat het er nu gewoon hartstikke goed uitziet. O, wat spannend allemaal. Over twee weken krijg ik weer een echo. We gaan gewoon voorzichtig blij naar de volgende echo leven. Want onbezorgd kan ik echt nog niet zijn. Wel zie ik me heel voorzichtig al met een baby lopen; dat heb ik de afgelopen drie weken echt niet gehad. We zijn een stap verder en gaan er voor!
Bedankt voor jullie steun en ik houd jullie op de hoogte.
Liefs Alexandra
Bedankt voor jullie steun en ik houd jullie op de hoogte.
Liefs Alexandra